|
לשחרר את וייניל 2 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | | אני דווקא ראיתי שמישהו כתב באיזה מקום שהקטע הזה עוד לא הוחתם...מוזר |
תסתכל ב-MD |
|
|
| DJ Alex E. |
שו האדא md?
(יש לי היום בגרות בערבית אני מתאמן חחח) |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
לא מכיר את הטראקים האלה...אולי תיתן עליהם קצת פרוט?איזה סגנון?איפה שמעת אותם |
את שניהם שמעתי ב
Digitally Imported....DI.FM
סגנון...טראנס רגיל...לא יודע איך להגדיר את זה בדיוק...
Avanto - The Flute, אני יודע שיש פריויו שלו ב-דיסי++ ויש לי אותו כמובן.
Team G - G string....אין לי כרגע מושג איפה אפשר למצוא אותו. |
|
|
| yaman |
Love Poision
גם מחכה לו |
|
|
| markfeldman |
MUSIC DISCUSSION |
|
|
| DJ Alex E. |
אהההה ראיתי אמדי חשבתי ישר על
benz&md
האהובים עלי
מארק אני רואה אתה משנה אווטארים בקצב מטורף חחח
אהבתי יותר את הקודם;) |
|
|
| DJ Alex E. |
לא יודע מה איתכם אני ממש מחכה ל
Re:Locate - Typhoon
קטע אנרגטי ענק
גם ההבי-סייד שלו Fortitude מצויין
הטראקים האלה לא רואים את וואטרפול ממטר
Vadim Zhukov - Moscow Morning
תחי מוסקבה!
איזה קטע ענק של כישרון עוד יותר ענק
למישהו יש תאריך יציאה של זה?? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אהההה ראיתי אמדי חשבתי ישר על
benz&md
האהובים עלי
מארק אני רואה אתה משנה אווטארים בקצב מטורף חחח
אהבתי יותר את הקודם |
benz and md - dilation !!!
בקשר לאוואטארים, אני אוהב לרענן ....
הקודם היה הלוגו של ארקטיק קווסט
הנוכחי - רון ואן דן ביוקן |
|
|
| clubsolutely |
התקליט שאני הכי רוצה כרגע (לא מעניין אותי שזה שוחרר כבר...) זה
choopie & shmuel - sunrising
בלייבל
in trance we trust
בני זונות היה צריך לצאת חודש שעבר ונדחה לספטמבר!
:mad: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | התקליט שאני הכי רוצה כרגע (לא מעניין אותי שזה שוחרר כבר...) זה
choopie & shmuel - sunrising
בלייבל
in trance we trust
בני זונות היה צריך לצאת חודש שעבר ונדחה לספטמבר |
ואיי קטע חרוש וישן.....
אבל חביב ביותר.... |
|
|
| yaman |
choopie & shmuel - sunrising
שנים לא שמעתי מצ'ופי
קטע נחמד ביותר |
|
|
|
|