|
Beyer@Mondaybar
|
View this Thread in Original format
| AC. |
Beyer spelar imorgon på mondaybar, vilka kommer?
Jag kommer självklart vara där :)
Hoppas på att se lite flera bekanta ansikten |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Som de ser ut nu så kommer jag ! :gsmile: |
|
|
| montana |
| så mycket som jag vill så har jag inte stålar för det, men jag ska se om jag kan skaka fram lite stålar, eftersom adam beyer är en jävligt bra dj |
|
|
| staz |
| jag vill men får se hur det blir.. om nån bjuder in mig på förfest så jag slipper gå dit ensam så e jag på :p |
|
|
| AC. |
Köpte biljett idag, den sista de hade på kvar c.u.m :toocool:
Med andra ord blir det förhoppningsvis mycket folk ikväll :)
Staz: Äh, jag går dit själv ikväll och möter upp några där. finns alltid några bekanta annsikten, oftastnågra från TA.:thepirate Synd att Vizay skulle resa bort nu när beyer lirar |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by AC.
Köpte biljett idag, den sista de hade på kvar c.u.m :toocool:
Med andra ord blir det förhoppningsvis mycket folk ikväll :)
Staz: Äh, jag går dit själv ikväll och möter upp några där. finns alltid några bekanta annsikten, oftastnågra från TA.:thepirate Synd att Vizay skulle resa bort nu när beyer lirar |
de här betyder att man måste vara i tid... har inget förköp... Bäst man sticker hemmifrån nu då
Ska bara bränna nåt nytt att lira i bilen :D
Zezzz där :gsmile: // Steve |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja vad säger man... Beyer är ju Beyer.... :gsmile:
Den där Christian Smith var ju inte så dålig heller men inte alls i samma klass som Beyer...
Fan vilken posse dom hade med sig... var säkert 10 man uppe bakom tallrikarna.... Langar upp bilderna senare idag som jag tog :) |
|
|
| verminator |
helvetesfaeadasdn"!#!"# oslo faenf!#!"#!"#
tror jeg skal flytte til stockholm! hehe
det var bra igår med andre ord steve? :)
fan gleder meg så sykt til å høre adam igjen på krysningen
og få opp bilder a - i wanna see! |
|
|
| AC. |
| Om det var bra!? Det var helt galet bra! Aldrig hör Beyer spela så bra som han gjorde igår! Vilket ofattbart jäkla ös!!! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Sand Leaper |
| Jaja, dette lover jo bra foran Awakenings der Adam spiller avslutningssettet på open air scenen:happy2: |
|
|
| Sand Leaper |
| Jøss, det var jo damer der jo :D |
|
|
|
|