return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
qoute of the day
View this Thread in Original format
Kaidreas
gewoon als ge iemand iets grappigs hebt horen vertellen ofzo--->posten. natuurlijk wel geen heel verhaal.misschien een beetje uitleg erbij mag wel.

Mijn collega moest iets oplossen van men baas, maar eigenlijk konden we dat niet. dus maar met plakband, zijn antwoord:

"Ik ben mac gyver nie ze!"
Freezel
Hehe, die is wel vet :p

Net van een msn-gesprek afgehaald over een paar regels op een feest in Slovenie:

"it is forbidden to use toilets in pairs"
"listening to loud music can damage your hearing"


:stongue: :stongue:
Nabistai
'qoute of the day'

Da vind ik anders wel een mooie quote van de dag :D
Pumaz
Dit komt van een underground-purist:
S: Wat draait Armin?
J: I dunno
S: McProg with cheese

Sorry Armin-fans :p
Gladius
quote:
Originally posted by Nabistai
'qoute of the day'

Da vind ik anders wel een mooie quote van de dag :D

=))))) das prolly een inside mopje van nabistai eh ;)

heeft hier al eens gestaan waarschijnlijk, maar toch:
lol
I download something from Napster
And the same guy I downloaded it from starts downloading it from me when I'm done
I message him and say "What are you doing? I just got that from you"
"getting my song back ******"
Buoyant
"Penalties nemen is heel makkelijk en daarom is het net zo moeilijk"
Johan Cruijf

Snap je hem?
Dark Apostle
regelmatig te horen in Quick

Kassier: Ketchup of Mayonaise
Klant: Ja


Kassier: menu of alleen burger
Klant: neen geen menu, alleen burger met medium friet en cola




*All Time Classic*
Klant: Nen grote frit met special saus en een cervela
kirstolas
Heb ooit eens een maand televerkoop gedaan. We moesten via de telefoon mensen overtuigen om over te schakelen van Belgacom naar Tele2. Nu was het zo dat je allemaal van die hokjes naast elkaar had en zo zat je dus altijd naast iemand en kon je ook gemakkelijk zijn gesprekken afluisteren. Op een dag zit daar zo'n rookie (nieuweling) naast mij en 'toevallig' luisterde ik zijn gesprek af met nog een collega.

Rookie: meneer als u overschakelt van Belgacom naar Tele2 dan belt u aan de helft van de prijs en bla bla bla
Man: ja en hoeveel kost het dan om een min te bellen met Tele2?
Rookie: noemt het bedrag enzo
Man: en hoeveel kost het om 2 min te bellen?
Rookie: noemt het bedrag
Man: en hoeveel kost het om 3 min te bellen?
Rookie: ja ma meneer, zijt ge met mijn voeten aant spelen?

Hahaha, ik lag dubbel vant lachen, bleek dat er een supervisor ook aant meeluisteren was. Op staande voet ontslagen, hij werkte er enkele uurtjes
Jasperovitsj
Of een maat van mij in de Quick:
"Damn ik heb zin in een Big Mac"
"Nick, das hier de Quick, da hebben ze niet, vraag een Giant"
Waarop de Nick heel gevat tegen de man achter de toog zegt:
"Voor mij een Big Mac menu alstublieft" :rolleyes:
Pumaz
Pizza hut bellen en onmogelijke pizzas verzinnen is ook zo'n klassieker :D

Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Of een maat van mij in de Quick:
"Damn ik heb zin in een Big Mac"
"Nick, das hier de Quick, da hebben ze niet, vraag een Giant"
Waarop de Nick heel gevat tegen de man achter de toog zegt:
"Voor mij een Big Mac menu alstublieft" :rolleyes:


Bah dat is al oud, overlaatst kwamen er 2 klein jong binnen in de Quick en vroegen aan mij de weg naar McDo. En stoer dat die zich voelde :rolleyes:

En een nieuwe van vandaag

ik: Ketchup of mayonaise?
klant: Een cola ja

klant: vissticks
kassier: we hebben hebben alleen een king fish
klant: zit daar vis in?

SOCOM-gerelateerde quote:

De Mad: Seg Landlord je bent zo stil?
Landlord: Tja ik zit hier driftig te type
Ikke: Driftig typen is toch niet zo moeilijk
Ikke: Slechts 7 letters
Landlord: Lul
Pumaz
quote:
Originally posted by Dark Apostle
kassier: we hebben hebben alleen een king fish
klant: zit daar vis in?


CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement