|
DJ On The Wheels תרתי משמע
|
View this Thread in Original format
| black mammmba |
קבלו את זה
הדגם הזה נקרא
Scion Widebody DJ xB (by fiveAxis)
דגם הצעירים של ניסאן בארה"ב אם אני לא טועה

במצב פתוח
מה ? אני לא שומע
אבל תכלס...... :eyespop:
מקרוב........ עמדה שלמה של פיינויר :)
שלכם אלי- ספוטניק לשעבר :crazy: |
|
|
| DJ Alex E. |
| וואו!איזה דבר ענק! |
|
|
| -CosmicFire- |
SCION XB
אוטו מדהים לשיפורים
אבל זה כבר הגזמה
הלוואי עלינו |
|
|
| YuVaL |
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGg
*Creams His Pants*
החלום הרטוב של כל די ג'יי
:) |
|
|
| Segev |
איזה יופי של דבר אלוהים
מממ אני בדיוק מחפש אוטו חדש...
חח אני בן זונה עם מבאים אותו לארץ בכלל |
|
|
| m0sh |
אהההההההה פאקינג ענק
מעניין אותי הנתונים של הרמקולים והמגברים..
מגניב ביותר |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Segev
איזה יופי של דבר אלוהים
מממ אני בדיוק מחפש אוטו חדש...
חח אני בן זונה עם מבאים אותו לארץ בכלל |
חחחח אם מביאים כזה דבר לארץ
אני בטוח 100% שכבר ימצאו סיבה לא להעביר את האוטו הזה טסט כמו שעושים עם כל המכוניות בארץ המעפנה הזאת |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by YuVaL
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGg
*Creams His Pants*
החלום הרטוב של כל די ג'יי
:) |
וסתם נהג רייסינג :) |
|
|
| taltul |
| בא לי לבכות מזה שראיתי את הדבר האדיר הזה אבל בחיים לא אוכל לנסוע בו באמת...לא רק שזה לא יגיע לארץ - הדבר בטח עול ג'ובות של פאקינג כסף... |
|
|
| coby |
פאק כעעעעעעעעעעע
איזה חזקקק !!! |
|
|
| LA© |
w-o-w
I LIKE I LIKE!!!
:tongue2 :crazy: :tongue3 |
|
|
|
|