return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
DJ On The Wheels תרתי משמע
View this Thread in Original format
black mammmba
קבלו את זה
הדגם הזה נקרא
Scion Widebody DJ xB (by fiveAxis)
דגם הצעירים של ניסאן בארה"ב אם אני לא טועה




במצב פתוח




מה ? אני לא שומע




אבל תכלס...... :eyespop:




מקרוב........ עמדה שלמה של פיינויר :)








שלכם אלי- ספוטניק לשעבר :crazy:
DJ Alex E.
וואו!איזה דבר ענק!
-CosmicFire-
SCION XB
אוטו מדהים לשיפורים
אבל זה כבר הגזמה
הלוואי עלינו
YuVaL
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGg

*Creams His Pants*

החלום הרטוב של כל די ג'יי
:)
Segev
איזה יופי של דבר אלוהים
מממ אני בדיוק מחפש אוטו חדש...
חח אני בן זונה עם מבאים אותו לארץ בכלל
m0sh
אהההההההה פאקינג ענק

מעניין אותי הנתונים של הרמקולים והמגברים..

מגניב ביותר
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Segev
איזה יופי של דבר אלוהים
מממ אני בדיוק מחפש אוטו חדש...
חח אני בן זונה עם מבאים אותו לארץ בכלל



חחחח אם מביאים כזה דבר לארץ
אני בטוח 100% שכבר ימצאו סיבה לא להעביר את האוטו הזה טסט כמו שעושים עם כל המכוניות בארץ המעפנה הזאת
yaman
פצצות

כמה הילוכים?
taltul
quote:
Originally posted by YuVaL
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGg

*Creams His Pants*

החלום הרטוב של כל די ג'יי
:)

וסתם נהג רייסינג :)
taltul
בא לי לבכות מזה שראיתי את הדבר האדיר הזה אבל בחיים לא אוכל לנסוע בו באמת...לא רק שזה לא יגיע לארץ - הדבר בטח עול ג'ובות של פאקינג כסף...

coby
פאק כעעעעעעעעעעע


איזה חזקקק !!!
LA©
w-o-w


I LIKE I LIKE!!!

:tongue2 :crazy: :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement