|
DJ On The Wheels תרתי משמע (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| skelz |
איזה אוטווווו אלוףףףףףף
איזה עיצובבבבב
איזה גימוררררררר
איזההה השקעהההה
אני מתעלף פה!!!! |
|
|
| taltul |
!!!גם נראה בן זונה FIVE AXIS-עוד אחד מהפרוייקטים של אותם חבר'ה מ
 |
|
|
| m0sh |
טוב חברה מה המחיר של זה
או שזה אבטיפוס
אולי אני יביא את זה ביבוא אישי שאני יהיה מפורסם או מצליח בלי קשר
;p |
|
|
| eXeTik |
אבל האוטו עצמו מכוער וקטן
אם אני רואה אותו חונה ברחוב... וואי וואי, איזה פירוק אני מביא לו
כמו ישראלי גאה :D
אם מישהו אשכרה קונה את זה בארץ... במילה אחת... חבל! :stongue:
ד"א:
כשראיתי את הכותרת של הטרד הייתי בטוח איזה תקליטן על כסא גלגלים |
|
|
| Segev |
חחח אשכרה חבל!!!
והאוטו השני ממש אבל ממש מכוער הייתי מתפדח לסוע בכזה :stongue: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Segev
והאוטו השני ממש אבל ממש מכוער הייתי מתפדח לסוע בכזה :stongue: |
קודם שיהיה לך כסף לנסוע בכזה אוטו מכוער :D ;)
דוגרי הכתום נחמד
הכחול באמת עבמ"י... |
|
|
| -CosmicFire- |
| חחחח ראסמי עב"מ שאני רואה כזה דבר ישר טלפון לחיל האוויר שיבואו לראות מה נחת |
|
|
| Spyder |
how much does a car like that COST?????
and man you couldnt get thouse pics any bigger ehy?:toothless |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Spyder
how much does a car like that COST?????
and man you couldnt get thouse pics any bigger ehy?:toothless |
cosiderin' the fact its was made only as 1 exemplar [if im not mistaken :)] this car-concept is priceless! |
|
|
|
|