return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Läs min prisbelönta novell om trance (pg. 3)
View this Thread in Original format
mindshooter
quote:
Originally posted by fruktsoppa

dagen spelar ingen roll.. det är just det att vi har flera kvällar på oss.. jag vill inte ha det.. vill göra det på en kväll. vore bra om vi tog den nån natt då jag är på väg hem ifrån krök-kväll elelr nåt.. då det är släckt.. [/B]


jomen om det nu inte är släkt den kvällen som sist? Då måste vi kånka tillbaka med grejerna och låna en dag till etc etc.....


Jaja det verkar som att folk känner igen sig :) Jag me.....
reveal
verkar vara privata saker ni diskuterar? pm kanske?
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
verkar vara privata saker ni diskuterar? pm kanske?


hehe är medveten om det...¨Men jag har svarat på 2 saker båda gångerna..inte bara på frukt...
Dj_ExOn
Mysig novell.. Jag vet exakt hur filmen kommer se ut.. det ska bara vara tyst med lite tågrassel och vindar och sen svag trance i bakgrunden och sen så ska nån bara läsa upp novellen det ska vara en med dov skön röst
Sen när killen vill ha freestylen så ska det vara svinhögt! LOL vilka bilder jag får:) Får man vara med på ett hörn:p
mindshooter
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Mysig novell.. Jag vet exakt hur filmen kommer se ut.. det ska bara vara tyst med lite tågrassel och vindar och sen svag trance i bakgrunden och sen så ska nån bara läsa upp novellen det ska vara en med dov skön röst
Sen när killen vill ha freestylen så ska det vara svinhögt! LOL vilka bilder jag får:) Får man vara med på ett hörn:p


Haha jag vet hur det är... Har det mesta klart för mig... egentligen vill jag nog inte ha någon som pratar men det går nog inte att undvika... Frukt och jag får ta en grundlig genomgång hur vi vill ha det.

BTW....det är inte alla som hajat att killen med kniven vill åt hans freestyle om det var det du syftade på :) Bra observation ;)
Dj_ExOn
Jävligt snyggt inflätat var det. Jag blev lixsom kall när jag läste det.
mindshooter
Om det finns någon som känner att den vill läsa mer så finns det...dock inget som jag är lika nöjd med men en del finns iaf... :)
Ravesquad
jag vill...publicera mera!!1
Trancefella
blir videon av? är den klar? vad händerisch?
mindshooter
quote:
Originally posted by Trancefella
blir videon av? är den klar? vad händerisch?


Verkar tyvärr som att detta projekt läggs ner...jag ska gå fördjupningskurser i Grafisk Formgivning vilket betyder att jag lagt kurserna inom rörlig bild åt sidan. Det är inte min grej liksom... :)

Endre
mindshooter, det var länge sen man träffa på trance freaks som du:D
skit tungt! ser hela historien framför mig just det där med månen och snöflingorna som sakta dalar ner från himlen.

men mindre bra var nog att johnny dog i slutet om han nu gjorde det, men jag antar det eftersom han vart knivskuren i halsen.


men vad var det killen ville ha?? var det freestylen han ville ha?
mindshooter
quote:
Originally posted by Endre
mindshooter, det var länge sen man träffa på trance freaks som du:D
skit tungt! ser hela historien framför mig just det där med månen och snöflingorna som sakta dalar ner från himlen.

men mindre bra var nog att johnny dog i slutet om han nu gjorde det, men jag antar det eftersom han vart knivskuren i halsen.


men vad var det killen ville ha?? var det freestylen han ville ha?


Har vi träffats? hehe.... Det kanske inte var så du menade?


Jo det var freestylen han ville ha :) Men eftersom Johnny liksom va ett med musiken så kunde han inte ge bort den. Musiken va en del av honom som höll honom vid liv och fick honom att uppskatta livet.
Ska nog posta en annan novell jag skrivit här som e rätt så lik och kanske inte lika bra men vi får se vad ni tycker :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement