|
Brainstorm @ Soeverein Lommel - Zaterdag 3juli
|
View this Thread in Original format
| Real |
http://www.4u-events.be/brainstorm
Gaat hier nog iemand hier naartoe?
Ik heb zo de indruk dat de meesten hier eerder Prog-lovers zijn, en dan zit ge daar wel verkeerd met Cosmic Gate en YdR :D
Maar ik heb een meet&greet gewonnen met C Fijneman dus ik kan moeilijk thuisblijven :nervous:
Gaat er nog iemand?
Of heeft er iemand een vraag voor Cor Fijneman, zoals of de Tiesto remix van Street Spirit ooit released gaat worden :p |
|
|
| pooley |
Nee dus tis nog altijd een trance forum en der zijn dus minder prog lovers dan de rest.
ing bitches met hun gespam :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by pooley
Nee dus tis nog altijd een trance forum en der zijn dus minder prog lovers dan de rest.
ing bitches met hun gespam :p |
*duivels lachje* :p |
|
|
| Pumaz |
*lacht mee*
Nee er zijn hier wel veel meer trance-addicts dan progheads, maar de twee grootste monden komen van de 2 grootste progheads :p |
|
|
| CygnusX |
| Zaterdagavond familiefeest, dus het zal er waarschijnlijk niet van komen. Ik ken wel een paar beta's die zeker gaan :) |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Real
http://www.4u-events.be/brainstorm
Of heeft er iemand een vraag voor Cor Fijneman, zoals of de Tiesto remix van Street Spirit ooit released gaat worden :p |
nee, die gaan ze niet releasen . . .
vraag hem eerder of ze de 'dader' al hebben teruggevonden die in BBC zijn cd-r heeft gestolen met die remix ;) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by emma
vraag hem eerder of ze de 'dader' al hebben teruggevonden die in BBC zijn cd-r heeft gestolen met die remix ;) |
Hehe lol, van die cd hebben we idd nooit meer wat teruggehoord :p |
|
|
| Buoyant |
heb maandag nog een examen dus ben bang da dat nie gaat gaan
anders was ik zeker gegaan |
|
|
| Kaidreas |
ik wil cosmic gate anders wel eens zien.
maar ik ken de rest van de lin-up nie zo goed eigenlijk, en lommel, das weer zo ver e |
|
|
| Buoyant |
kzie trouwens da ze Cor Fijneman toch goed kunnen spellen
Op de posters die ophangen staat overal Fijenman, tja kan gebeuren eh
best lullig als ie da zelf ziet |
|
|
| pooley |
Mainhall
03:00 - 05:00 Tomcraft
01:30 - 03:00 Cosmic Gate
01:05 - 01:30 Cherrymoon Traxx LIVE
00:00 - 01:05 Ghost
22:30 - 00:00 Cor Fijneman
21:00 - 22:30 Yves Deruyter
Club Stage
03:30 - 05:00 Steve-S
02:00 - 03:30 Robert C
01:00 - 02:00 Tom
24:00 - 01:00 KMF
23:00 - 24:00 Jochem
22:00 - 23:00 Nico Parisi
Wie zet er zijn timetable nu omgekeerd. |
|
|
|
|