|
Kai Tracid 5/7 @ MondayBar (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Synd som fan på vädret... har 3 förfester å välja på nu... .tror jag drar till Mistake å vänder tallrikarna över ett par bira...    |
|
|
| Daniey |
Jo , synd synd! Kommer fler måndagar.....
Steve , ni kan inte streama ut så kan vi ta förliret här inne HeHe |
|
|
| Gate 42 |
missade förköpet denna gång. Hade tänkt åka in och plocka ett par biljetter idag på förmiddagen, men när man fått Monday Bar's brev om att alla förköpsbiljetter var slut så insåg man att det bara var att ta sig dit i tid och ställa sig i kön vid dörren.
Kanske springer på någon av er andra där sen om man nu får en biljett... :cool: |
|
|
| JayBee |
steve: yaya skryt på du bara :p
gate 42ish: självklart brodern min ;) du ska bli galen med mig :D |
|
|
| Daniey |
Å ska Mr Jay Von Bee komma!???
Hehe ses då gubben!! Men låt bli allas solisar denna gång =) |
|
|
| Gate 42 |
JayBee: If you freak out, I'll freak out :D
Trance and Acid! Here we goooooo! :crazy: :eyespop: :eyes: |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Daniey
Å ska Mr Jay Von Bee komma!???
Hehe ses då gubben!! Men låt bli allas solisar denna gång =) |
hehe roligt att du skulle nämna det.. någon har snott mina brillor faktist. jag tar med mig några andra istället :D
OGGAAABOOGGAA BLÄÄÄ!! :) |
|
|
| Daniey |
| quote: | Originally posted by JayBee
hehe roligt att du skulle nämna det.. någon har snott mina brillor faktist. jag tar med mig några andra istället :D
OGGAAABOOGGAA BLÄÄÄ!! :) |
Du kommer ju ändå hem med att antal extra haha |
|
|
| Versace |
| nå hur var det, vad spelades? låtlista...både özgur o kai om ni kan... |
|
|
| SteveTranz4ever |
JayBee.... brillsmurf no.1
Can is the man.... vilken jävla warm-up.... publiken tände ju gnistor !!!
http://quby.frontdesign.com/~magnus...es/DSC_5242.jpg
Fan så kul de va... Vilket jävla röjj.... Kajjan Bajjan måste bajjat i brallan där uppe...
Vad gäller mig så var mina tre stadier så här -> -> -> 
Idag är det så här :crazy:!
Så.... nu har jag garderat mig så ni inte kan gnälla på min fylla :D
Vilka träffa man då... jao JayBee då som röjde som fan... Staz som inte clubbat så mycke på ett tag... Can the man... Omid (Proximus) som var mer än nöjd... doter som var lack över att ha missat Swing to harmony... Vem var Gate42, du lär ju inte presenterat dig som gate42... Daniey såklart... FredAcler m flickvän...
Ta nu fan å kolla in Magnus Gs bilder.... han e så jävla bra på de där med party pics !!!!!!!!!!!!!
http://quby.frontdesign.com/~magnus...40705/index.htm
Nu ska jag kallsvettas en stund... senare kommer mina bilder upp på... ja ni vet vart... Slänger även upp ett videoklipp från min ixus senare.... |
|
|
| JayBee |
jag missade CAN tyvär. vi missade tåget precis. stackars doter blev verklig grymt förbannad när han hörde att han missat "swing to harmony"
jag såg doter,gate42,daniey,steve,can,proximus,staz och kraith
steve fan du snackade mycket i bar rummet tyckte jag fast på slutet blev du riktigt vild :)
hehe staz kul å se dig igen ;) skummt att jag inte såg dig förrän på slutet.
gate42 vad hände mannen? stack du tidigt eller? du verkade inte gilla det riktigt.
ser fram emot bilderna från steve&big-D ;) |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka träffa man då... jao JayBee då som röjde som fan... Staz som inte clubbat så mycke på ett tag... Can the man... Omid (Proximus) som var mer än nöjd...
|
Jaha, så du kommer inte ihåg att du prata med mig då ;):D *hehe*
Kvällen/natten var förövrigt riktigt trevlig :) Helt klart värt resan från örebro :) |
|
|
|
|