|
Kai Tracid 5/7 @ MondayBar (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| staz |
| truly a night to remember. |
|
|
| Kamelen |
| nu blev jag riktigt förvånad.. tryckte på länken för filmen och den frågade vart jag vill ladda hem.. den stod redan då i "steve" och jag tänkte..vafan nudå?.. så kom jag på att jag skapat steve igår.. men det har inget med dig att göra =).. tyckte det va lite läskigt bara.. har ni hört halifax - reveal your innocence föresten?.. sjyst låt =) (= =) (= hörde att kai trasig va bra igår.. körde han prog oxo? =) |
|
|
| ScuL |
hennes & cold - we can't get enough (scot project)
DJÄVLSK GOTT LÅT :D |
|
|
| Daniey |
Mmmm en oförglömlig kväll , verkligen!
Mindre kul att börja jobba kl 08:00 , men vad
gör man inte för en sådan här kväll!
Om nån vill utöva utpressning på Steve så har
jag ett par sköna bilder för ändamålet HaHaHa |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by JayBee
gate42 vad hände mannen? stack du tidigt eller? du verkade inte gilla det riktigt.
|
Haha, nej du jag drog inte tidigt. Stannade tills efter 'DJ Scot Project - FM1' hade lirats klart. Stod rätt långt bak i lokalen och röjjde så gott jag kunde med den djävulska träningsverk jag hade (den är ju inte bättre idag kan jag ju lova ;) )
Att jag inte gillade början av Kai's set är helt rätt uppfattat. Har väl aldrig diggat hans egna låtar och det var ju dem han spelade i början. Men han gick ju rätt snart över till andra låtar som tilltalade mig mycket mer. Så överlag var det en trevlig kväll.
Steve: Jag såg dig inte så det blir lite svårt att gå fram och presentera sig, men du har rätt. Skulle nog inte köra "Hej, det är jag som är Gate42" om vi träffades. Utan mer "Tja, Patrik var namnet" ;)
Springer nog in i varandra tillslut ska du se. |
|
|
| JayBee |
vad är det för bild ni snackar om daniey? är det den där stefan kramar mig som om jag vore en teddybjörn? :)
eller är det möjligt att det fanns en ännu värre bild? :)
EDIT: någon som vet vad den sista låten hette?
|
|
|
| Daniey |
| Hehe Jaybee , bla den + en som skulle va bra utpressning på en själv |
|
|
| JayBee |
fan det är ju bara massa tjejer i hans forum.
fnys! och dubbel fnys!
han verkade ju uppskatta bilderna i alla fall :) man ser ju lite "der schwedishes habe grosses dingdongs" här och var i deras posts.
sammanfattning: uppdrag väl utfört, ännu en dj älskar sverige ;) |
|
|
| Daniey |
Hehe Nice stalkat Steve!
Det va nån som ville ha likadan kamera som MagnusG iallafall...=) |
|
|
|
|