|
Xtra Large 10-07 met RV!!!!
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
Spider
RV
The Freak
Maron
Gabriel
Ruubje, hoelang is dit al bekend?:D Kom er net pas achter:) |
|
|
| franzelare |
| en hoelaat komt onze honnepon ten tonele? |
|
|
| Donna |
| Hij zag gister zelf oppeens de line-up,dus sjah;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Donna
Hij zag gister zelf oppeens de line-up,dus sjah;) |
hahaha!:D Laat het ons weten!:) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by franzelare
en hoelaat komt onze honnepon ten tonele? |
zou het echt niet weten,heb er niet eens persoonlijk contact over gehad :p
like donna said, keek gisteren in het programma en opeens stond ik er tussen :rolleyes: :p |
|
|
| franzelare |
| misschien is het gewoon een ander :p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Optimus
Spider
RV
The Freak
Maron
Gabriel
|
haha! cool RV! das nog eens een fijne verrassing :D
En jij bent gewoon de bekendste naam van het rijtje!! :tongue2 |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by franzelare
misschien is het gewoon een ander :p |
das ook nog een mogelijkheid ;) |
|
|
| DjRV |
tent is om 23:00 open en ik open.
supersjinees,heb je op de lijst gezet +1 |
|
|
| kolkiewolkie |
| Succes met draaien! |
|
|
| Donna |
Alweer uurtje thuis,en toch een topavond gehad,das t betere werk:D
Tijdje geleden vroeg de vriendin van precision na afloop van een set van ruub of ik niet ff voor m moest klappen,k antwoorde toen "wrom,doet ie voor mij toch ook nie?"
Naja,vanavond heeft ie dan zn 1ste applausje van moi in ontvangst mogen nemen toen ie om half 1 achter zn deckz vandaan stapte.
Hij ligt zelf al heerlijk te pitten,dus als je dit leest when u wake up,"respect"
Want eerlijk is eerlijk,ookal zou ik je soms in de wc willen prakken en hard doortrekken,rulen kun je nog steeds net zo hard ;) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Donna
Alweer uurtje thuis,en toch een topavond gehad,das t betere werk:D
Tijdje geleden vroeg de vriendin van precision na afloop van een set van ruub of ik niet ff voor m moest klappen,k antwoorde toen "wrom,doet ie voor mij toch ook nie?"
Naja,vanavond heeft ie dan zn 1ste applausje van moi in ontvangst mogen nemen toen ie om half 1 achter zn deckz vandaan stapte.
Hij ligt zelf al heerlijk te pitten,dus als je dit leest when u wake up,"respect"
Want eerlijk is eerlijk,ookal zou ik je soms in de wc willen prakken en hard doortrekken,rulen kun je nog steeds net zo hard ;) |
:eyes: :eyes: :eyes: luv you babe ;) |
|
|
|
|