return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Big Brother the Battle!
View this Thread in Original format
Dj Lex
Ok ten eerste moet ik zeggen dat ik het eerste deel heb gekeken. Met Ruud en Bart dus. Vond ik nog wel leuk. Tweede deel heb niet gevolgd, weet niet eens meer wie er gewonnen heeft. In iedere geval niet die simpele vrachwagenchauffeur. Niets tegen het beroep trouwens, die vent was simpel.
Nu is er weer iets nieuws. Big Brother the Battle. Wie heeft gekeken vanavond?
Het was best leuk namelijk. Bloedmooi wijf (wat achteraf een travestiet bleek) Ging al gelijk lopen vozen met die gozer, oftewel neuken :D. Weet die gozer veel, die had 60 uur niet geslapen. Dat ie hem uberhaupt nog omhoog kreeg vond ik al een wonder.
Daarbij komt dat ze nu gewoon alles uitzenden. Ook de douche scenes :D:D:D
Oftewel best wel leuk :D:D:D
basvh
ja ik zag het op tv dat ze in bed lagen te vozen die travestiet en die andries. als je het niet weet zou je echt denken dat het een wijf is, het zal je maar gebeuren man bahabah
Henkie_henk
whaha.. ik wist dat t hier over zou gaan..

opzich is die gozer niet lelijk.. maar heeft ie wel piempeltje?? haha...

New_wave.. sta je lekker tege der aan te rijde.. haha.. voel je hetzelfde.. als zij voelt lol!

/me kotsssssst

ow ja die patty brard is ook allejezus lelijk met er cilicone hangtieten en der kutoogjes..

Ow ik heb de livestreams voor julie.. :p op bb the battle site moet je der voor gaan betale ofzow.. la me nie lache... kom maar ff naar irc ofzow..
Dj Lex
Haha ja die Patty Brard ziet er idd niet uit. Dat wijf is echt al paar keer gelift. Zou je niet zeggen. En kan 1 van de mods te titel even recht zetten. Ik maak nogal is wat typfoutjes.
Bedankt!
Remy D
quote:
Originally posted by Henkie_henk

opzich is die gozer niet lelijk.. maar heeft ie wel piempeltje?? haha..
:conf:

wat is dit nou??????? Lees ik dit wel goed dacht ik. Maar misschien komt het wel door die troep in mijn lichaam:)


Laters
Henkie_henk
lollll nou die kelly of hoe hij ook heet.. was eerst mannetje.. en opzich ziet ze er nie slecht uit.. (zei lenie ook ;-) en ze heeft ook geen lulletje.. maar toch heeft die andere gozer met een gozer gezoend haha.. lekker....mannehandjes in bed...lekker....
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Ow ik heb de livestreams voor julie.. :p op bb the battle site moet je der voor gaan betale ofzow.. la me nie lache... kom maar ff naar irc ofzow..


jah Gimme Gimme, heb je de douche cam ook? ff kiken hoe zo nagemaakte kut eruit ziet :D:D

btw ik heb BBtB ook gezien, woensdag avond en vrijdag avond, ik vond wel laggen, kep deel 1 en 2 niet geziene,


GreetZ GERRIT!!
Sandman
Ha ik heb het donderdag gezien, een klein stukje. En wat het lache daar van was is: Een gast was zo blij dat hij zo snel mogelijk naar de tuin wilde rennen, maar er zat een schuifpui voor..

Wat doet die gast, knalt er keihard tegen aan!!!! Nu zit er een mooie ster in de schuifpui :D :D :D :D

Dat vond ik het leukste der van, maar ik denk dat ik het niet ga kijken.... heb wel betere dingen te doen
magrec
Ik heb toch niks beters te doen haha ik ga wel af en toe kijken.

Ik snap alleen nog niet helemaal de spelregels...naja...
New Wave
quote:
Originally posted by Henkie_henk

New_wave.. sta je lekker tege der aan te rijde.. haha.. voel je hetzelfde.. als zij voelt lol!



AFKNAPPERRRRRRRRRRRRRRRRRR :-)
Ik zou echt heel hard wegrennen whehe.........maar eerst over ZIJN hoofd kotsen :D



Mijn mening over BB...kheb der gewerk, weet hoe alles loopt daar.........ik vin der dus geen flikker aan..vond ik vanaf het begin al niet...tis te afgezaagt...je hebt nu TE veel van dat soort programma's,. nu vele verschillende maar komt op hetzelfde neer....."live-soap"...het verneukt een beetje de nederlandse TV...maarja, das mijn mening......

LATOX!!!

Dj Lex
quote:
Originally posted by New Wave


AFKNAPPERRRRRRRRRRRRRRRRRR :-)
Ik zou echt heel hard wegrennen whehe.........maar eerst over ZIJN hoofd kotsen :D



Mijn mening over BB...kheb der gewerk, weet hoe alles loopt daar.........ik vin der dus geen flikker aan..vond ik vanaf het begin al niet...tis te afgezaagt...je hebt nu TE veel van dat soort programma's,. nu vele verschillende maar komt op hetzelfde neer....."live-soap"...het verneukt een beetje de nederlandse TV...maarja, das mijn mening......

LATOX!!!


Wat deed je daar dan? Dus jij kon echt alles zien?
Maar van die deur is echt lomp. Je ziet toch dat er een ruit in zo'n deur zit. Loop t hij thuis ook met ze knar tegen een deur. Hij is leraar he en als dat mijn leraar had geweest had ik hem echt uitgelachen op school.
MetzZ_!!
Whahahahaha!! Wat een geil wijf is dat zeg:p
Ik vind het dus écht wel superstoer BBTheB 3!! En ik wil echt die gozer zijn reactie zien als ie erachter komt dat ie met een transexueel heeft liggen vozen:D

JERRY! JERRY! JERRY! JERRY!!

En die Kelly de'r kut ziet er redelijk normaal uit hoor zover ik kon tsjekken:)

En ik heb de 1ste 2 delen ook gevolgd...alleen de 1ste was 't leukst omdat dat toen nieuw was, maar deel 3 zit weer heel anders in elkaar, dus ik ben van de partij dit seizoen! En ik denk dat die blonde gozer gaat winnen, omdat iedereen natuurlijk medelijden met 'm krijgt als zijn hart gebroken is strax...

Super!:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement