|
Lista all som händer här!!
|
View this Thread in Original format
| Powell |
skulle vi kunna göra en lista med allt som händer runt om i sthlm dom kommande månaderna? vet en grej iaf
21 sept .. cafe opera : dj Tiesto |
|
|
| reveal |
| det är ju inställt :( ingen tiesto till sverige förrän tidigast nästa vår |
|
|
| Gaby |
Kolla dom olika thread...jag har skrivit lite om vad som händer i Sthlm! Nästa vecka så är det Docklands (kolla "ni som dissar Tiesto")
....veckan efter så är det fest på Mango... |
|
|
| Powell |
asså jag mena att vi skulle kunna göra en sammanfattning om allt... sä jevla jobbigt att kolla igenom alla threads :)
föresten e det fett tråkigt att va 16 år i sthlm... MAN KAN JU FAN inte komma inte någonstans ! :( kanske någon gång på docklands... men det är allt... |
|
|
| Aendy |
| Powell... släng upp din info under "Svenska folket" |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Powell
asså jag mena att vi skulle kunna göra en sammanfattning om allt... sä jevla jobbigt att kolla igenom alla threads :)
föresten e det fett tråkigt att va 16 år i sthlm... MAN KAN JU FAN inte komma inte någonstans ! :( kanske någon gång på docklands... men det är allt... |
Det är vi 2 om :)
Var i sthlm bor du då? Jag bor i Bagarmossen betong förorten fett me keff o sug hatar Rinkebysvenska |
|
|
| Gaby |
| inge skit om Rinkeby....:whip: jag vet vart din brevlåda bor... |
|
|
| mindshooter |
| Abou fett me jalla! Tagga ombre! Annars blire fett me boxen leeen! |
|
|
| SWE_TRANCE |
Club Trinity den 31/10 i göteborg på Chrome. Dj's som jag har HÖRT är på G är Lange, Picotto m.fl! Festen verkar beroende av sponsorer... Så det kanske går åt hvete med Dj's... :(
Är det någon som vet något nytt om detta!??? |
|
|
| 303 |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Dj's som jag har HÖRT är på G är Lange, Picotto m.fl! |
Hmm... låter mycket mycket intressant. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Club Trinity den 31/10 i göteborg på Chrome. Dj's som jag har HÖRT är på G är Lange, Picotto m.fl! Festen verkar beroende av sponsorer... Så det kanske går åt hvete med Dj's... :(
Är det någon som vet något nytt om detta!??? |
Det låter coolt....Picotto vill man ju se....Mycket intressant mera info om detta tack.... |
|
|
| reveal |
| Lange och Picotto är ju jävligt bra... hoppas de dyker upp, och att det bekräftas i god tid att de ska komma så att man själv kan dyka upp |
|
|
|
|