return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Död Åt Dem (pg. 2)
View this Thread in Original format
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Proximus
jag är en hiphoplyssnande "äckel" och tycker det är lite skev stil att skriva sådant, även om man är lack (förståeligt)

ta en promenad runt i Malmö så förstår du vad Sipo menar ;)
keddo
quote:
Originally posted by CJ InterCity
ta en promenad runt i Malmö så förstår du vad Sipo menar ;)

är det så överfullt av hiphoppare där nere ? :toothless
CJ InterCity
du anar inte :nervous:
Proximus
det finns ganska många här i stockholm med :)
CJ InterCity
inget illa om hiphop egentligen. jag skulle inte tycka om att alla lyssnade på trance o sånt heller, det skulle vara bättre om det var någon balans. verkar som om ALLA häromkring (förutom SWETA:cool: ) är "hiphoppare" och det suger starkt imo :rolleyes:
AC.
Slår vad om att det var Zlatan som kände för att uppleva sina ungdomens år igen!
Aendy
quote:
Originally posted by AC.
Slår vad om att det var Zlatan som kände för att uppleva sina ungdomens år igen!

And keep going....

Jag är hiphoppare i den mån att jag lyssnar på musiken... en hel del...
CJ InterCity
typ alla mina polare är hiphoppare... jag får helt enkelt leva med det:nervous:

(inte lätt må jag säga!:toothless )
jofawe
efter att min cykel stått parkerad utanför jobbet å jag skulle trampa iväg så gick dne sönder.
någon hade sågat med bågfil där trampan ska vara, så hela skiten gick itu. Å det är en såndär heljuten sak som man msåte köpa nytt nav för..

så jag köpte ny bil istället :)

Cykeln står i mitt förråd i källaren, lika trasig som för ett och ett halvt år sen ;)
Xplorer76
quote:
Originally posted by jofawe
efter att min cykel stått parkerad utanför jobbet å jag skulle trampa iväg så gick dne sönder.
någon hade sågat med bågfil där trampan ska vara, så hela skiten gick itu. Å det är en såndär heljuten sak som man msåte köpa nytt nav för..

Hahahaha, förlåt men den va ruggigt skön....
Det finns tjuvar med humor.....

Hoppas ingen sågar i din bil.....

keddo
Ajo.. sätter du dig och ska starta bilen för att åka iväg, och märker att halva bilen e itusågad så kan du ju börja undra om du har någon som inte tycker om dig :tongue2
jofawe
quote:
Originally posted by keddo
Ajo.. sätter du dig och ska starta bilen för att åka iväg, och märker att halva bilen e itusågad så kan du ju börja undra om du har någon som inte tycker om dig :tongue2

du menar som i nån James Bond film? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement