|
Död Åt Dem
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Arghhh att de aldrig kan lämna saker och ting ifred,
Kom tillbaks från jobbet, tittar bort där jag brukar ställa min cykel.. tror Ni inte något %&%#%#% "¤"#4"#¤ %"%"#%#"%" förmodligen hipphoppslyssnande äckel har snott cykeln. Min underbara militärcykel med handtag för trappbärning som jag köpte i Januari.
Hehe, men ett gott skratt kan man nog få ändå... jag hade tänkt och lämna in cykeln väldigt snart för en _VIKTIG_ skruv till bakhjulet hade en benägenhet att skaka loss har jag märkt senaste dagarna.. när den släpper så...
well...
&
 |
|
|
| SteveTranz4ever |
mannen ! Du har Sthlmare på besök i stan :D
Föresten... vad var de för jävla cyckel... när den där skruven lossnar (som du måste lämna in för att få åtrdragen :stongue: Mr Bitch) så kommer den alltså flyga ut över havet i stora cirklar likt en raket... Fan... En sån cyckel vill jag ha... fast å andra sidan... får man ett par piskrapp på ryggen så e ju inte de lika kul... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
mannen ! Du har Sthlmare på besök i stan :D
Föresten... vad var de för jävla cyckel... när den där skruven lossnar (som du måste lämna in för att få åtrdragen :stongue: Mr Bitch) så kommer den alltså flyga ut över havet i stora cirklar likt en raket... Fan... En sån cyckel vill jag ha... fast å andra sidan... får man ett par piskrapp på ryggen så e ju inte de lika kul... |
ett par piskrapp kan ju vara trevligt... faaaast inte på det sättet kanske :p |
|
|
| ScuL |
hehe i holland är det så att jag aldrig tar min cykel in i staden.
om jag tar den lämnar jag den bara i trädgården bakom huset av nån jag känner. aldrig i offentliga ställer alltså
de flesta här har två olika cykel, en gammal och en ny. om gammla cyklen försviner 'lånar' de en annan från 'cykelparkeringen' hehe
eller man går till Amsterdam o köper en cykel för 10 lr 20€ från en junk.
 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Såg ett program på Discovery Channel Travel där en kille var i Amsterdam... Då berättade han att det finns ca.500'000 cycklar i Amsterdam & det stjäls ca. 1'000'000 om året... :p
I samma program blev killen rånad på Red-Light district... |
|
|
| ScuL |
| jag kan säga att siffrorna är korrekt :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Såg ett program på Discovery Channel Travel där en kille var i Amsterdam... Då berättade han att det finns ca.500'000 cycklar i Amsterdam & det stjäls ca. 1'000'000 om året... :p
I samma program blev killen rånad på Red-Light district... |
Såg också det programmet...
Borde det inte vara en idé att ha ett antal cyklar som man FÅR LOV att ta, bara man ställer dem på vissa utmarkerade ställen? Hade varit grymt smidigt tror jag... |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by sipowitz
förmodligen hipphoppslyssnande äckel har snott cykeln. |
Jag vet hur det känns..Nåt pucko snodde min grymma Specialized för ett tag sen :whip: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
Såg också det programmet...
Borde det inte vara en idé att ha ett antal cyklar som man FÅR LOV att ta, bara man ställer dem på vissa utmarkerade ställen? Hade varit grymt smidigt tror jag... |
det funkar inte för att holländare är för asocialt; allt som är inte deras egen sak behandlar dem som skit.
alltså de 1000 'vita cykel' som kommunen har försökt att låna ut gratis blev kört total sönder i mindre än 3 månader. |
|
|
| CJ InterCity |
| jag skulle nästan betala någon för att sno min cykel. den är så rostig och skitig, och ovanpå allt så har den punktering där bak, men jag pallar inte fixa det helt enkelt :toothless |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
jag skulle nästan betala någon för att sno min cykel. den är så rostig och skitig, och ovanpå allt så har den punktering där bak, men jag pallar inte fixa det helt enkelt :toothless |
Jag ställer upp :toothless :p |
|
|
| Proximus |
måste bara säga..
jag är en hiphoplyssnande "äckel" och tycker det är lite skev stil att skriva sådant, även om man är lack (förståeligt)
synd med cykeln, vardagsmat här borta. därför köper man ingen cykel och går eller åker buss :D |
|
|
|
|