return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
לצעירים בינינו :P
View this Thread in Original format
S-A
אוקיי.. אז התחיל החופש..
אני יושבת כמו מטומטמת בבית, ומחר יש לי עבודה חח
שומעת מוזיקה.... מתה מחוםםםם ועייפההההה!!
אז חשבתי אולי שנשרשר הודעות להצעות מה לעשות בחופש.. במצבים כאלה.. חח
אני מרגישה בקאנט!!!


(מיומנה של שיראל, בת 16 וחצי, במלוא השבוע הראשון לחופש הגדול 2004)
חחח יאללהההההה תעזרו לי או שאני מתפחלצתתתתתתת

תודה. אתם החוליה החלשה, שלום!
:whip: :conf: :eyes: :rolleyes: :stongue: :haha: :happy2: :eyespop: :nervous: :tongue3 :crazy: :tongue2 :toocool: :gsmile: :toothless :confused: :p :) :o :eek: :mad:
m0sh
הלו לי יש חופש עד דצמבר
וזה יותר מעצבן

בחופש אין הרבה מה לעשות
צריך לעבוד ולמצוא תחביבים כי שאת לא במסגרת כלשהי תוך כמה זמן זה נמאס

תארגני אולי טיול ותעבדי וחפשי איזה תחביב

אני למשל נוסע ל3 שבועות ואחרי זה מתכנן נסיעה לאיביזה ואז אני מתחיל לעבוד בהגברה ודי ג'י


תנצלי הכי הרבה שאפשר את הזמן הזה
ככה לפחות דעתי
markfeldman
לנסוע לדאנס ואלי !!!!
m0sh
quote:
Originally posted by markfeldman
לנסוע לדאנס ואלי !!!!


רציתי גם!
אבל אני לא נמצא בתאריך הזה ככה שבאסה

אבל אני יפצה על זה עם איביזה
markfeldman
quote:
אבל אני יפצה על זה עם איביזה


שוווווווו איביזה ???!??
eXeTik
quote:
Originally posted by markfeldman
שוווווווו איביזה ???!??


איפה נאבדת גבר גבר?
איביזה... האי...
בכל מקרה- גם לי יצא חופש גדול עם כל הגימלים שקיבלתי על היד :)
EternalMusic
טיסה לדרום אמריקה לנקות תראש :D
yaman
לעבוד במלצרות
markfeldman
quote:
איפה נאבדת גבר גבר?
איביזה... האי...
בכל מקרה- גם לי יצא חופש גדול עם כל הגימלים שקיבלתי על היד


די באמת...?????

התפלאתי על כך שמישהו פה נוסע לחו"ל למטרות מסיבתיות ואני לא מעודכן על כך. הכיצעקתה ?????
KrazyDJs
הכעצקתה ?
הקומדי סטור ? :wtf: :haha:


ראסמי משעמם לי תוך שבועיים
אני כבר מתגעגע לבצפר :D

סתם תשני הרבה
תלכי לים
תרדי לאילת
תעלי לטבריה
תצאי למסיבות
תהיי עם חברים


אנאערף

yaman
שבי על ספסל בשכונה עם חברים ותאמיני לי יהיה כיייייף חיים
m0sh
quote:
Originally posted by markfeldman
די באמת...?????

התפלאתי על כך שמישהו פה נוסע לחו"ל למטרות מסיבתיות ואני לא מעודכן על כך. הכיצעקתה ?????


אכן כן
אבל זה לא בטוח

זה מלא כסף שאין לי כרגע

אבל יותר חשוב יש לי בעיה עם חבר שלי שמתגייס (אולי) ביום שאני רק מאז יכול לנסוע
אז לא בטוח כלום
תלוי עם מי הוא ינסע

נראה לי שאני ינסע

כבר תיכננו הכל
יש לי גם את הלוח מסיבות של כל המועודונים הגדולים
ביום אחד פול אוקנלפוד טיאסטו ופול ואן דייק
תאמת התיכנון היה לאחרי צבא כי כולם שם 20 פלוס אבל אין כוח לחכותתתתת
ודאנס ואלי יוצא בתאריך שאני לא יכול
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement