return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
זה למה אףףףףףףףףףף פעם אסור לפרסם את המספר פלאפון שלך (pg. 2)
View this Thread in Original format
eXeTik
quote:
Originally posted by yaman
תקן אולי אם אני טועה אבל עסק שחור זה תוכנית ראפ ישראלית לא?


הזה ב-99? יש מצב... מקסימום יש שתי תוכניות בשם הזה

quote:
Originally posted by Shahar
אחי תענה להם תגיד זה הפלאפון של אחותך והחרמת אותו :)


quote:
Originally posted by yaman
שחק אותה שוטר ותאיימ עליהם שהקלטת אותם וזה הולך להתפרסם בעיתון


אם יש משהו שלמדתי שגברים חרמנים לא עוצרים בכלום
אם אני אגיד להם שהחרמתי לאחותי הם יתקשרו יותר ויעשו עצומה שאני אחזיר לה את הפלאפון, אם אני אתחזה לשוטר הסוטים יתחילו להגיד לי שמדים מגרה אותם :nervous:
Rising
תשחק אותה קוקסינל... הם ירדו ממך!
Segev
זה לא משנה כל פעם אבל מצלצלים אנשים חדשים עם הוא ישחק אותה קוקסינל אז כל פעם משהו אחר יעזוב אותו וכל מפעם משהו חדש יתקשר
yaman
סססססעמק

נתק את הקו
Sniper
חחח ואיי אתה דפוק...

קבל את ברכת כל הזין
Hell_Copter
וואי אחי שביזות על!!!!!!
אני מבואס טילים בשבילך...
אבל מצד שני... לא טחנתי כמוני אז מגיע לך ;)
DjChook
וואי איזה באסה זה אחי

אבל תשמע אין מה לעשות
פשוט שים רטט / שקט.. ותנסה לחיות עם זה

תכלס יותר מציק שהטלפון לא מפסיק לצלצל מאשר להתחיל להגיד לאנשים דברים כמו

"לך חפש חיים יא הומו מטומטם"

זה יכול להיות משעשע
YoraY
מה אתה עושה צחוק? בשביל כזה סבל הייתי עושה הכל בשבילך להחליף מספר\לנתק\להחליף\לקנות חדש
לא יודע העיקר שזה יפסיק




מקסימום תבא לחברת פלאפון שלך עושה לה - שמעו - אני הסתבכתי מציקים לי בלה בלה בלה....עכשיו אתם מחליפים לי המספר או שאני הולך לחברה המתחרה

תוך דקה 2 פקידות מרטיבות לך תפין
yaman
שיטה טובה
eXeTik
quote:
Originally posted by Segev
זה לא משנה כל פעם אבל מצלצלים אנשים חדשים עם הוא ישחק אותה קוקסינל אז כל פעם משהו אחר יעזוב אותו וכל מפעם משהו חדש יתקשר


צודק

quote:
Originally posted by yaman
סססססעמק

נתק את הקו


בחיים לא

quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואי אחי שביזות על!!!!!!
אני מבואס טילים בשבילך...
אבל מצד שני... לא טחנתי כמוני אז מגיע לך ;)


חחחחחחחחחחח

quote:
Originally posted by DjChook
וואי איזה באסה זה אחי

אבל תשמע אין מה לעשות
פשוט שים רטט / שקט.. ותנסה לחיות עם זה

תכלס יותר מציק שהטלפון לא מפסיק לצלצל מאשר להתחיל להגיד לאנשים דברים כמו

"לך חפש חיים יא הומו מטומטם"

זה יכול להיות משעשע


כבר אמרתי- הפלאפון משמש לי כשעון מעורר
אין מצב שהוא נשאר על שקט בלילה

quote:
Originally posted by YoraY
מה אתה עושה צחוק? בשביל כזה סבל הייתי עושה הכל בשבילך להחליף מספר\לנתק\להחליף\לקנות חדש
לא יודע העיקר שזה יפסיק




מקסימום תבא לחברת פלאפון שלך עושה לה - שמעו - אני הסתבכתי מציקים לי בלה בלה בלה....עכשיו אתם מחליפים לי המספר או שאני הולך לחברה המתחרה

תוך דקה 2 פקידות מרטיבות לך תפין


אין מצב להחליף מספר- יש לי את המספר הזה שנים
לא מחליף בחיים!
















בכל מקרה- הפסיקו להתקשר... :D

yaman
סוף סוף

אולי תעשה מסע נקמה תתקשר אליהם בחזרה?
taltul
quote:
Originally posted by YoraY
תוך דקה 2 פקידות מרטיבות לך תפין

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLL :D :crazy: :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement