return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
זה למה אףףףףףףףףףף פעם אסור לפרסם את המספר פלאפון שלך (pg. 3)
View this Thread in Original format
eXeTik
quote:
Originally posted by YoraY
תוך דקה 2 פקידות מרטיבות לך תפין


נראה לי שאני אנסה את זה בכל מקרה :happy2:
Shahar
תעשה עקוב אחרי לבית זונות
:)
eXeTik
quote:
Originally posted by Shahar
תעשה עקוב אחרי לבית זונות
:)


חחחחחחחחחחחח
רק זה חסר לי שאמא תנסה להתקשר...

"אההה... שלום, רונן שם?
>>>> דה דה, יש פא ראניין, יש פא גריגורי מה שחאת צריכה"

אין לי מושג למה יש בנים בבית זונות רוסי אבל נגיד...
yaman
quote:
Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחחחחח
רק זה חסר לי שאמא תנסה להתקשר...

"אההה... שלום, רונן שם?
>>>> דה דה, יש פא ראניין, יש פא גריגורי מה שחאת צריכה"

אין לי מושג למה יש בנים בבית זונות רוסי אבל נגיד...


רציני?

יש בנים בבית זונות?
eXeTik
quote:
Originally posted by yaman
רציני?

יש בנים בבית זונות?


:stongue:
לא לא... חחחחחחחחחחחח
נראה לי עשית לך טראומה
yaman
quote:
Originally posted by eXeTik
:stongue:
לא לא... חחחחחחחחחחחח
נראה לי עשית לך טראומה


אל תדאג
לא הלכתי ולא אלך לבית זונות
eXeTik
ד"א- הפריע לי בעין השחור הזה מסביב למרלבורו
עשיתי לך רקע שקוף, שיתאים גם לאפור:

yaman
quote:
Originally posted by eXeTik
ד"א- הפריע לי בעין השחור הזה מסביב למרלבורו
עשיתי לך רקע שקוף, שיתאים גם לאפור:



תודה אח שלי
Rising
quote:
Originally posted by Segev
זה לא משנה כל פעם אבל מצלצלים אנשים חדשים עם הוא ישחק אותה קוקסינל אז כל פעם משהו אחר יעזוב אותו וכל מפעם משהו חדש יתקשר


quote:
Originally posted by eXeTik
צודק


ממש לא.

מי ישמע כמה חרמנים יתקשרו אליו מספיק ש"גל" אחד עבר הוא לא יתקשר שוב..
eXeTik
מה זה משנה, העיקר אין לי יותר את החרמנים האלה מתקשרים אליי באמצע הלילה

yaman
quote:
Originally posted by eXeTik
מה זה משנה, העיקר אין לי יותר את החרמנים האלה מתקשרים אליי באמצע הלילה


טוב שנגמר
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by eXeTik
מה זה משנה, העיקר אין לי יותר את החרמנים האלה מתקשרים אליי באמצע הלילה


חבל אחי

דווקא יכולת לעשות כסף טוב

אתה שואל איך?
קבל תשובה

לך סתם ברחוב תמצא משהי מכוערת רצח תבוא אליה בקטע "תגידי יש לך חבר"

התשובה שלה תהיה כמובן לא
ותגיד לה מה????????? איך בחורה יפה כמוך אין לה חבר אם הייתי פנוי הייתי קופץ עלייך...
ואז תגיד לה שאתה מנכ"ל חברת הכרויות חדשה

תמורת 100 שקל אתה משכיר לה את הפלאפון ללילה
והיא תוכל לבחור ולסנן מבין כל המחזרים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement