|
זה למה אףףףףףףףףףף פעם אסור לפרסם את המספר פלאפון שלך (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by YoraY
תוך דקה 2 פקידות מרטיבות לך תפין |
נראה לי שאני אנסה את זה בכל מקרה :happy2: |
|
|
| Shahar |
תעשה עקוב אחרי לבית זונות
:) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Shahar
תעשה עקוב אחרי לבית זונות
:) |
חחחחחחחחחחחח
רק זה חסר לי שאמא תנסה להתקשר...
"אההה... שלום, רונן שם?
>>>> דה דה, יש פא ראניין, יש פא גריגורי מה שחאת צריכה"
אין לי מושג למה יש בנים בבית זונות רוסי אבל נגיד... |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחחחחח
רק זה חסר לי שאמא תנסה להתקשר...
"אההה... שלום, רונן שם?
>>>> דה דה, יש פא ראניין, יש פא גריגורי מה שחאת צריכה"
אין לי מושג למה יש בנים בבית זונות רוסי אבל נגיד... |
רציני?
יש בנים בבית זונות? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yaman
רציני?
יש בנים בבית זונות? |
:stongue:
לא לא... חחחחחחחחחחחח
נראה לי עשית לך טראומה |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by eXeTik
:stongue:
לא לא... חחחחחחחחחחחח
נראה לי עשית לך טראומה |
אל תדאג
לא הלכתי ולא אלך לבית זונות |
|
|
| eXeTik |
ד"א- הפריע לי בעין השחור הזה מסביב למרלבורו
עשיתי לך רקע שקוף, שיתאים גם לאפור:
 |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ד"א- הפריע לי בעין השחור הזה מסביב למרלבורו
עשיתי לך רקע שקוף, שיתאים גם לאפור:
|
תודה אח שלי |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Segev
זה לא משנה כל פעם אבל מצלצלים אנשים חדשים עם הוא ישחק אותה קוקסינל אז כל פעם משהו אחר יעזוב אותו וכל מפעם משהו חדש יתקשר |
| quote: | Originally posted by eXeTik
צודק
|
ממש לא.
מי ישמע כמה חרמנים יתקשרו אליו מספיק ש"גל" אחד עבר הוא לא יתקשר שוב.. |
|
|
| eXeTik |
| מה זה משנה, העיקר אין לי יותר את החרמנים האלה מתקשרים אליי באמצע הלילה |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מה זה משנה, העיקר אין לי יותר את החרמנים האלה מתקשרים אליי באמצע הלילה |
טוב שנגמר |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מה זה משנה, העיקר אין לי יותר את החרמנים האלה מתקשרים אליי באמצע הלילה |
חבל אחי
דווקא יכולת לעשות כסף טוב
אתה שואל איך?
קבל תשובה
לך סתם ברחוב תמצא משהי מכוערת רצח תבוא אליה בקטע "תגידי יש לך חבר"
התשובה שלה תהיה כמובן לא
ותגיד לה מה????????? איך בחורה יפה כמוך אין לה חבר אם הייתי פנוי הייתי קופץ עלייך...
ואז תגיד לה שאתה מנכ"ל חברת הכרויות חדשה
תמורת 100 שקל אתה משכיר לה את הפלאפון ללילה
והיא תוכל לבחור ולסנן מבין כל המחזרים |
|
|
|
|