return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dit moet ik echt ff kwijt......
View this Thread in Original format
TranceFool
Simulated is VVVVVVVEEEEEETTTTTTTTT !!!!!!!!!!!:D:D:D:D. Veel mensen hebben em volgens mij allang, maar ik pas sinds gister. Dit is nu ongeveer de 10e keer dat ik em achter elkaar luister :D:D:D:D. GODD en Simulated, 2 verschillende nummers en allebei zoooo vet!!! Duimen omhoog voor Marco V. Zeker de eerste plaat die ik ga kopen op vinyl :)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by TranceFool
Simulated is VVVVVVVEEEEEETTTTTTTTT !!!!!!!!!!!:D:D:D:D. Veel mensen hebben em volgens mij allang, maar ik pas sinds gister. Dit is nu ongeveer de 10e keer dat ik em achter elkaar luister :D:D:D:D. GODD en Simulated, 2 verschillende nummers en allebei zoooo vet!!! Duimen omhoog voor Marco V. Zeker de eerste plaat die ik ga kopen op vinyl :)



helemaal mee eens, simulated roelt, gister draaide armin hem weer, dat nummer is egt flexx, die godd vonk wat minder
Dj Alpha
Wel lekker maar niet SPECIAAL lekker.. vind ik dan..
rellivisit
Hij gaat lekker ja, simulated. :D :D
After8
Marco V is gewoon goed:D
Dj Lex
Ja ik heb nu nog een liveset rip, maar idd dat nummer is top en Godd ook. Hebben jullie al de vinyl?
Flippe
Lekkere Song ja!

Vind God ietsje minder
TranceFool
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja ik heb nu nog een liveset rip, maar idd dat nummer is top en Godd ook. Hebben jullie al de vinyl?

Nee is nog niet uit, eind deze maand wordt ie verwacht. Eind volgende maand GODD.
Dj Lex
quote:
Originally posted by TranceFool

Nee is nog niet uit, eind deze maand wordt ie verwacht. Eind volgende maand GODD.


Nee ok dan heb ik degene die iedereen dus heeft. Beetje behelpen maar ja. Ik had hem trouwens al vaker gehoord tijdens sets, maar wist niet dat het DAT nummer was.
New Wave
GODD vind ik echt niet oed.maaruh Simulated.....gaat wel ja...maar ken veeeeeeel en veeeeeel harder :D

Blik
jaja, simulated is zeker vet, Godd is wel leuk, maar nie echt supertof
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Blik
jaja, simulated is zeker vet, Godd is wel leuk, maar nie echt supertof


kvin bij godd aleen die stem goed
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement