|
רעידת אדמה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| yaman |
מכיר את הגרסה
ערבים......
לא מתקרב לגרסה של ארמין |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מכיר את הגרסה
ערבים......
לא מתקרב לגרסה של ארמין |
ערבים איכותיים.....
ארמין גם סבבה + ריבה... |
|
|
| Segev |
| איזה צחוקים אני יושב כזה על הכסא משחק סיאס(איך לא) פתאום הכסא זז כזה אני בטוח חברים שלי באים להסטלבת עלי אני מסתובב מחפש כלום אני חוזר לראות מה קורה בסיאס אני רואה את המסך שלי זז מצד לצד |
|
|
| YoraY |
| 'לאדע מה איתכם - אני חייב לקנות כסא שעושה מסז |
|
|
| KrazyDJs |
לא הרגישו..
שיהיה |
|
|
| Sm0keMachine |
איזה באסה..לא הרגשתי..
אני דווקא אוהב רעידות אדמה:p |
|
|
| DJ Alex E. |
אני גר בחיפה ולא הרגשתי בגרוש
אבל חברים שלי מטירה אמרו שהם הרגישו...
חחח לא יודע בחיים לא הרגשתי רעידת אדמה
בעצם יש מצב שזה היה כשהייתי בסנוקר ובדיוק כשהיא היתה לא נכנס לי כדור גורלי של מאה אחוז לבור חחח |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by yaman
מכיר את הגרסה
ערבים......
|
יששש מצאתי עוד שונא ערבים אדוק חחחח
יחי הימין(הקיצוני) חח:disbelief |
|
|
| yaman |
ביחייאט ראבאק
יש כאן מישהו למה שאוהב ערבים?
נ.ב
איך אתה בסנוקר אלכס? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by yaman
מכיר את הגרסה
ערבים......
לא מתקרב לגרסה של ארמין |
מה?
איזה בושליט
Deep Dish
שולטים
נראה לי שזאת גם הגרסה היחידה שאהבתי |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
הייתי בעבודה כאב לי הראש בטירוף אז לא הרגשתי כלום אבל כל האחרים כן הרגישו!
סעמק ערס!
תמיד תמיד תמיד אני לא מגריש שום רעידת אדמה באמת אפילו לא אחת זה מעצבן אותי אני רוצה גם!!!
:whip: |
|
|
| s0undw4v3 |
אני גם מחיפה והרגשתי וואחד הרגשתי!
וגםאני הייתי באמצע משחק סיאס :D
זה דיי מפחיד כי הטכניון עשו מחקר וגילו שמתישהו תהיה רעידת אדמה קטלנית בחיפה שתחריב חלק מהעיר :(
זה היה בכלבו בחיפה לפני שנה וחצי ככה נראה לי... מקווה שאלה רק שמועות לא נכונות :sadgreen: |
|
|
|
|