return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
רעידת אדמה (pg. 2)
View this Thread in Original format
yaman
מכיר את הגרסה

ערבים......

לא מתקרב לגרסה של ארמין
markfeldman
quote:
מכיר את הגרסה

ערבים......

לא מתקרב לגרסה של ארמין


ערבים איכותיים.....

ארמין גם סבבה + ריבה...
Segev
איזה צחוקים אני יושב כזה על הכסא משחק סיאס(איך לא) פתאום הכסא זז כזה אני בטוח חברים שלי באים להסטלבת עלי אני מסתובב מחפש כלום אני חוזר לראות מה קורה בסיאס אני רואה את המסך שלי זז מצד לצד
YoraY
'לאדע מה איתכם - אני חייב לקנות כסא שעושה מסז
KrazyDJs
לא הרגישו..
שיהיה
Sm0keMachine
איזה באסה..לא הרגשתי..
אני דווקא אוהב רעידות אדמה:p
DJ Alex E.
אני גר בחיפה ולא הרגשתי בגרוש
אבל חברים שלי מטירה אמרו שהם הרגישו...
חחח לא יודע בחיים לא הרגשתי רעידת אדמה
בעצם יש מצב שזה היה כשהייתי בסנוקר ובדיוק כשהיא היתה לא נכנס לי כדור גורלי של מאה אחוז לבור חחח
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by yaman
מכיר את הגרסה

ערבים......


יששש מצאתי עוד שונא ערבים אדוק חחחח
יחי הימין(הקיצוני) חח:disbelief
yaman
ביחייאט ראבאק


יש כאן מישהו למה שאוהב ערבים?

נ.ב
איך אתה בסנוקר אלכס?
Flotser
quote:
Originally posted by yaman
מכיר את הגרסה

ערבים......

לא מתקרב לגרסה של ארמין


מה?
איזה בושליט

Deep Dish
שולטים

נראה לי שזאת גם הגרסה היחידה שאהבתי

THE_BLUE_DRAGON
הייתי בעבודה כאב לי הראש בטירוף אז לא הרגשתי כלום אבל כל האחרים כן הרגישו!

סעמק ערס!
תמיד תמיד תמיד אני לא מגריש שום רעידת אדמה באמת אפילו לא אחת זה מעצבן אותי אני רוצה גם!!!

:whip:
s0undw4v3
אני גם מחיפה והרגשתי וואחד הרגשתי!
וגםאני הייתי באמצע משחק סיאס :D

זה דיי מפחיד כי הטכניון עשו מחקר וגילו שמתישהו תהיה רעידת אדמה קטלנית בחיפה שתחריב חלק מהעיר :(

זה היה בכלבו בחיפה לפני שנה וחצי ככה נראה לי... מקווה שאלה רק שמועות לא נכונות :sadgreen:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement