|
רעידת אדמה
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
אני יושב על כסא ופתאום התחת שלי רועד כזה... הייתי בטוח יש לי עיוותים או משהו :tongue3
איפה אתם הייתם?
| quote: | בשעה 17:30 הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 4.7 בסולם ריכטר. מוקד הרעש: צפונית לים המלח. מד"א: אין נפגעים. עדות מהקומה ה-38 בעזריאלי: "כל העמדות והמחשבים זזו. התחילו צרחות והיסטריה ולקוחות מסרבים לעלות למגדל". תושבת מודיעין: אנחנו גרים ליד אתר בנייה, אז חשבתי שחופרים מלמטה כי הכל רעד". מומחה: "לא לדאוג, הרעידות הקטנות משחררות לחצים"
|
|
|
|
| Rising |
| אני התגלחתי בדיוק.. כמעט הורדתי לעצמי אוזן |
|
|
| markfeldman |
| ואללאק לא הרגשתי כלום. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני התגלחתי בדיוק.. כמעט הורדתי לעצמי אוזן |
איזה קטע, חשבתי שאתה נקבה. |
|
|
| yaman |
ואללה לא הרגשתי כלום
זה מה שקורה שמאזינים ל
Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by markfeldman
איזה קטע, חשבתי שאתה נקבה. |
אתה בא להתחיל פה ריב אני לא מבין? |
|
|
| yaman |
| התחלת עם אורן התחלת איתי!!!!!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix) |
אין כמו הגירסה של דיפ דיש !
| quote: | | אתה בא להתחיל פה ריב אני לא מבין |
ממש לא.
באחד הפוסטים הגבת בצורה נשית. |
|
|
| Rising |
| בא לך להראות לי אותו? |
|
|
| yaman |
| מה הגרסא של דיפ דיש????????. |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
ישנתי ולא הרגשתי כלום, שזה דיי מוזר למה רוב הרעידות שיש הם באיזור של ים המלח וכאן מרגישים אותם הכי חזק.
דווקא הרעידת אדמה הקודמת בפברואר סדקה לנו את הבית ספר...
:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | בא לך להראות לי אותו |
אין לי כח לחפש אותו, מה זה משנה, עכשיו אני יודע שאתה גבר.
| quote: | | מה הגרסא של דיפ דיש |
אל תגיד לי שאתה לא מכיר.....
| quote: | | ישנתי ולא הרגשתי כלום, שזה דיי מוזר למה רוב הרעידות שיש הם באיזור של ים המלח וכאן מרגישים אותם הכי חזק |
ואללאק עוד קיבוצניק !
בקרוב אצלך... |
|
|
|
|