return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
TOR goes hardstyle (pg. 2)
View this Thread in Original format
Pumaz
quote:
Originally posted by Tiger777
we mogen allemaal al eens iets slechts maken he :)

Dat was juist zijn bedoeling
;)
TOR
i don't care what anyone says.. ik doe waar ik zin in heb, en gisteren was dat jump. man, wat heb ik gelachen toen ik het maakte.. vanmorgen dan es met subwoofers beluisterd.. ik kon me niet inhouden.. dit is iets waar de meest zielige johnny's op uit hun dak gaan :haha:
Tiger777
quote:
Originally posted by Pumaz
Dat was juist zijn bedoeling
;)

In dat geval, proficiat tor :stongue:
ScuL
de melodie is niet echt hardstylig. de bassline al helemaal niet, meer trage hardcore. maar daarvoor is het niet nummer niet ordentelijk opgebouwd. verder zit er ook niet echt kracht en ontwikkeling in :)
als je een serieuzere poging zou wagen zou ik meer distorted synths a la juno gebruiken met wat reverb en veel unison erover.

waarschijnlijk produceer je gewoonlijk trance want dat is terug te horen in je synth gebruik :p
Freezel
Hardstyle is toch allemaal hetzelfde :p Je pakt een oud hardcorenummer of een andere deuntje, gooit er een kazige goedkope hardstylebeat onder en done :p

ScuL
quote:
Originally posted by Freezel
Hardstyle is toch allemaal hetzelfde :p Je pakt een oud hardcorenummer of een andere deuntje, gooit er een kazige goedkope hardstylebeat onder en done :p


dwaas. door mensen als jou kom ik niet meer op NLTA.
kortzichtige generalisatie van Amsterdam tot Tokio die je daar toepast.
ga het zelf eens proberen als je het zo goed weet
Jasperovitsj
Hoe die Nl-Ta ruzies voor op het Nl-Ta forum, oké! :p
ScuL
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Hoe die Nl-Ta ruzies voor op het Nl-Ta forum, oké! :p


wees niet bang daar kom ik niet meer. :cool:
ik ken geen land waar meer respectloze apen zitten dan Holland.
over een jaar hoop ik er ook niet meer te wonen :D gelukkig vermaak ik mij prima bij de SWETA's ;)
't valt me alleen wel op dat ze er als de kippen bij zijn als ik ergens anders een post maak over hardstyle in een voor hun leesbare taal :(
Phortastic
quote:
Originally posted by ScuL
wees niet bang daar kom ik niet meer. :cool:
ik ken geen land waar meer respectloze apen zitten dan Holland.
over een jaar hoop ik er ook niet meer te wonen :D gelukkig vermaak ik mij prima bij de SWETA's ;)
't valt me alleen wel op dat ze er als de kippen bij zijn als ik ergens anders een post maak over hardstyle in een voor hun leesbare taal :(



das wel een luxe dat je kan kiezen ;)
je gaat in sweden wonen dan neem ik aan ?
Pumaz
quote:
Originally posted by ScuL
waarschijnlijk produceer je gewoonlijk trance want dat is terug te horen in je synth gebruik :p

De laatste tijd maakt hij vanalles :D

Kevin, dit is een oproep om 'I love my bed' af te maken, het ding zit al uren in mijn hoofd :crazy:

Dark Apostle
quote:
Originally posted by ScuL
dwaas. door mensen als jou kom ik niet meer op NLTA.
kortzichtige generalisatie van Amsterdam tot Tokio die je daar toepast.
ga het zelf eens proberen als je het zo goed weet


Ik steun u mijn broeder, alleen moet ik wel toegeven dat Hardstyle er zwaar op achteruit is gegaan en dat het met momenten wel heel dicht dicht bij Jump begint te komen :(
TOR
quote:
Originally posted by Pumaz
Kevin, dit is een oproep om 'I love my bed' af te maken, het ding zit al uren in mijn hoofd :crazy:


momenteel met een paar andere dingen bezig, omdat ik een beetje vast zit met I Love my Bed... maar vroeg of laat komt ie er zeker wel.


en ik moet toegeven dat mijn terminologie een beetje de mist is ingegaan.. dit is geen hardstyle, maar 'platte jump' zoals ze zeggen.


@ Scul: de opmerking van Freezel niet al te serieus nemen, er staan immers ":p" smileys...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement