|
TOR goes hardstyle
|
View this Thread in Original format
| TOR |
deze week kreeg ik een nummer toegestuurd en daar zat een melodie in die ideaal was voor iets in Tuning Beats stijl.. ik begon er wat mee te spelen en van het een kwam het ander...
niemand zal dit wel goed vinden, maar ik vond het erg leuk om es iets anders te proberen.. i had the time of my life. :)
het resultaat (lees: rotzooi) vind je hier:
Neurotic - Kamikaze (The Bass Foundation Remix) |
|
|
| Pumaz |
Ok, you've gone a little crazy, goed zo! ;)
De kick vind ik maar niks eigenlijk :haha:
Dit is zot :stongue: :stongue:
Ik zou niet weten wat zeggen, dit is way out of my taste :toothless |
|
|
| eieregooie |
| HAKKEUUUUUUUUUUUUUUUUH! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Dit is zot :stongue: :stongue:
|
mission accomplished :tongue2 |
|
|
| Xilver |
| Om hardstyle te zijn mist het toch wat power eigenlijk. De kick heeft niet genoeg punch IMHO. But then again, I hate hardstyle, dus dan zou'k wel iets anders vinden om op te kakken ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Xilver
De kick heeft niet genoeg punch IMHO. |
heb het daarnet met het nodige Woox-gehalte op boksen beluisterd, en het klinkt OK hoor.
ik kan het natuurlijk es aan de DJ van een locaal danscafé bezorgen om het uit te testen.. wedden dat dit een succes zou zijn lol :p |
|
|
| Xilver |
| Dan zal het hier aan de crap sound op het werk liggen. Zal straks thuis eens beluisteren. |
|
|
| pooley |
te tragen bas voor hardstyle nee?
Kzou zeggen cheapen jump ofzo :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by pooley
te tragen bas voor hardstyle nee?
Kzou zeggen cheapen jump ofzo :) |
| quote: | Originally posted by TOR
Tuning Beats stijl |
en je hebt gelijk, het is cheap. dat was de bedoeling ;) |
|
|
| Tiger777 |
| Is het mij toegestaan als ik zeg dat het gewoon lelijk is?? :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Is het mij toegestaan als ik zeg dat het gewoon lelijk is?? :p |
Please do so :p |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nyah
Please do so :p |
WEG MET TOR!! BOEEEE!! ;)
(j/k, we mogen allemaal al eens iets slechts maken he :) ) |
|
|
|
|