|
נ-ע-ל-מ-ו !!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
רועיייייייייייי!!!!
תקשיב ותקשיב טוב,
אני לא עובד היום סוף פאקינג סוף אז אם אני לא רואה אותך היום, מחר אני שוחט אותך! |
חבל לך על הזמן מה יהיה!!!
קיצר אתה צריך לבוא אליי עם האופנוע החדש שיהיה לך היום ונעשה איזה משהו! |
|
|
| Tarantula |
אף אחד לא מתענייןמה קרה לי האאא?!?!
אלונה מתה והעולם ממשיך לחיות?!?
אף אחד כבר לא מתעניין ההאאא?!
טוב נו... אני עם העזיבות שלי ברור שתשכחו:):D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אלונה מתה והעולם ממשיך לחיות?!?
|
לא אמרת לי לפני כמה דקות שאת חיה ונושמת?! :p |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא אמרת לי לפני כמה דקות שאת חיה ונושמת?! :p |
על כל דבר יש לך תלונות, הא?!:p |
|
|
| yaman |
| בזאת חתימה אני רוצה |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אף אחד לא מתענייןמה קרה לי האאא?!?!
אלונה מתה והעולם ממשיך לחיות?!?
אף אחד כבר לא מתעניין ההאאא?!
טוב נו... אני עם העזיבות שלי ברור שתשכחו:):D :D |
| quote: | Originally posted by Sniper
אגב, גם אלונה וטלי נעלמו
מישהו יודע מי אתן??
וגם אריאל נחטף או משהו? |
זה מהעמוד השני!!:] |
|
|
| DJ Alex E. |
| סטיבי מצאנו עוד בת אובדת חחח |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
סטיבי מצאנו עוד בת אובדת חחח |
כשאני חושב על זה- היא אף פעם לא הראתה לנו תמונות שלה
יכול להיות שזה בעל בולבול במסווה :eek:
אז... כנאמר באנגלית
pics or stfu! :) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כשאני חושב על זה- היא אף פעם לא הראתה לנו תמונות שלה
יכול להיות שזה בעל בולבול במסווה :eek:
אז... כנאמר באנגלית
pics or stfu! :) |
LOL... d00d, look at my title :D ;) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by taltul
LOL... d00d, look at my title :D ;) |
חחחחחחח
תאכלס יצא לי להגיד את זה לא מעט בזמן האחרון
כיף לנו ב-3 בלילה אה? :p
יאללה
I'm in... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by eXeTik
חחחחחחח
תאכלס יצא לי להגיד את זה לא מעט בזמן האחרון
כיף לנו ב-3 בלילה אה? :p
יאללה
I'm in... |
משהו טוב...עכשיו יש לנו ברית אחי...
:) ??ולגבי הכיף ב3 שלילה...אתה לא אמור להיות בצבא או משהו |
|
|
|
|