return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
נ-ע-ל-מ-ו !!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
רועיייייייייייי!!!!

תקשיב ותקשיב טוב,
אני לא עובד היום סוף פאקינג סוף אז אם אני לא רואה אותך היום, מחר אני שוחט אותך!


חבל לך על הזמן מה יהיה!!!
קיצר אתה צריך לבוא אליי עם האופנוע החדש שיהיה לך היום ונעשה איזה משהו!
Tarantula
אף אחד לא מתענייןמה קרה לי האאא?!?!
אלונה מתה והעולם ממשיך לחיות?!?
אף אחד כבר לא מתעניין ההאאא?!

טוב נו... אני עם העזיבות שלי ברור שתשכחו:):D :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
אלונה מתה והעולם ממשיך לחיות?!?


לא אמרת לי לפני כמה דקות שאת חיה ונושמת?! :p
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא אמרת לי לפני כמה דקות שאת חיה ונושמת?! :p



על כל דבר יש לך תלונות, הא?!:p
yaman
בזאת חתימה אני רוצה
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
אף אחד לא מתענייןמה קרה לי האאא?!?!
אלונה מתה והעולם ממשיך לחיות?!?
אף אחד כבר לא מתעניין ההאאא?!

טוב נו... אני עם העזיבות שלי ברור שתשכחו:):D :D



quote:
Originally posted by Sniper
אגב, גם אלונה וטלי נעלמו

מישהו יודע מי אתן??


וגם אריאל נחטף או משהו?


זה מהעמוד השני!!:]
DJ Alex E.
סטיבי מצאנו עוד בת אובדת חחח
eXeTik
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
סטיבי מצאנו עוד בת אובדת חחח


כשאני חושב על זה- היא אף פעם לא הראתה לנו תמונות שלה
יכול להיות שזה בעל בולבול במסווה :eek:
אז... כנאמר באנגלית

pics or stfu! :)
taltul
quote:
Originally posted by eXeTik
כשאני חושב על זה- היא אף פעם לא הראתה לנו תמונות שלה
יכול להיות שזה בעל בולבול במסווה :eek:
אז... כנאמר באנגלית

pics or stfu! :)

LOL... d00d, look at my title :D ;)
eXeTik
quote:
Originally posted by taltul
LOL... d00d, look at my title :D ;)


חחחחחחח
תאכלס יצא לי להגיד את זה לא מעט בזמן האחרון
כיף לנו ב-3 בלילה אה? :p

יאללה
I'm in...

yaman
אני מאמין שהיא בת
taltul
quote:
Originally posted by eXeTik
חחחחחחח
תאכלס יצא לי להגיד את זה לא מעט בזמן האחרון
כיף לנו ב-3 בלילה אה? :p

יאללה
I'm in...

משהו טוב...עכשיו יש לנו ברית אחי...

:) ??ולגבי הכיף ב3 שלילה...אתה לא אמור להיות בצבא או משהו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement