|
נ-ע-ל-מ-ו !!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
זונות...
קצת כבוד לאלונה - הבת הראשונה פה בפורום |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Rising
זונות...
קצת כבוד לאלונה - הבת הראשונה פה בפורום |
כמה בנות בסה"כ יש כאן? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Rising
זונות...
קצת כבוד לאלונה - הבת הראשונה פה בפורום |
ראשית, תירגע.
שנית,אני לא אמרתי מילה שאני לא מאמין שהיא לא בחורה...האמנתי לזה ממזמן.
?שלישית, אתה לא מגזים בלקרוא לנו זונות ולא לשים סמיילי בסוף
הנוער של היום... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by taltul
ראשית, תירגע.
שנית,אני לא אמרתי מילה שאני לא מאמין שהיא לא בחורה...האמנתי לזה ממזמן.
?שלישית, אתה לא מגזים בלקרוא לנו זונות ולא לשים סמיילי בסוף
הנוער של היום... |
אויש תשתוק טל...:wtf: |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by taltul
?שלישית, אתה לא מגזים בלקרוא לנו זונות ולא לשים סמיילי בסוף
הנוער של היום... |
יש לך בעיה..
מה הקטע של סמיילי או לא סמיילי משנה מה אתה לא יודע מתי אני צוחק ומתי לא?
והנוער של היום זה בא עלייך טוב המשפט הזה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by taltul
משהו טוב...עכשיו יש לנו ברית אחי...
:) ??ולגבי הכיף ב3 שלילה...אתה לא אמור להיות בצבא או משהו |
גימלים עד ה 27.7
אני רואה אתה לא מתעדכן בטרד שלי עם היד
זה חבר זה?! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אויש תשתוק טל...:wtf: |
מה אתה מתערב??? לי אמרתי לך כלום...או שפה זהאחד למען כולם וכולם למען אחד...? :haha:
| quote: | יש לך בעיה..
מה הקטע של סמיילי או לא סמיילי משנה מה אתה לא יודע מתי אני צוחק ומתי לא?
|
זה לא קשור לצחוק...אני שונא את דיבור הזה של להתחיל כל משפט בקללה... כל פורום מפוצץ בקללות...רוב המשפט מתחיל ב"יא מניאק" "יא חתיכת..." וכו' וזה מתחיל קצת לעצבן את העניינים...כאילו מה זה פה שוק??? קצת כבוד לאנשים שאתם מדברים איתם...אני לא אומר שאסור לקלל או משהו...הכל בצחוק כמובן...אבל כאשר כל משפט שני אתה רואה קללה או משהו בסגנון זה מתחיל להמאס...
ומה אתה משחק אותה "זה בא עלייך טוב המשפט הזה" - כל הדיבור הזה של לקלל ללא הפסקה מאפפין מאוד את הנוער של ימינו אז אל תכחיש את העובדות. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by eXeTik
גימלים עד ה 27.7
אני רואה אתה לא מתעדכן בטרד שלי עם היד
זה חבר זה?! |
אחי מצטער...לא יודע למה נהיתי חלש בזמן האחרון...לא מספיק להתעדכן..גם המחשב עוד פעם עושה בעיות..
עולה עד 100% CPU USAGE
המחשב פשוט נתקע...קיצר נמאס כבר ממנו...רוצה חדש... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by taltul
מה אתה מתערב??? לי אמרתי לך כלום...או שפה זהאחד למען כולם וכולם למען אחד...? :haha:
|
לא..פשוט אורן הוא גבר גבר אז עזוב'תו בשקט...
| quote: | Originally posted by taltul
זה לא קשור לצחוק...אני שונא את דיבור הזה של להתחיל כל משפט בקללה... כל פורום מפוצץ בקללות...רוב המשפט מתחיל ב"יא מניאק" "יא חתיכת..." וכו' וזה מתחיל קצת לעצבן את העניינים...כאילו מה זה פה שוק??? קצת כבוד לאנשים שאתם מדברים איתם...אני לא אומר שאסור לקלל או משהו...הכל בצחוק כמובן...אבל כאשר כל משפט שני אתה רואה קללה או משהו בסגנון זה מתחיל להמאס...
ומה אתה משחק אותה "זה בא עלייך טוב המשפט הזה" - כל הדיבור הזה של לקלל ללא הפסקה מאפפין מאוד את הנוער של ימינו אז אל תכחיש את העובדות.
|
אויש תשתוק טל :wtf: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לא..פשוט אורן הוא גבר גבר אז עזוב'תו בשקט...
|
מה אתה בא ללמד אותי דברים?...ידוע מזמן שאורן בחור טוב...לא אמרתי שהוא אינו כזה..רק ציינתי את צורת הדיבור שלו וזהו...
| quote: | | אויש תשתוק טל :wtf: |
תשובה "ממצה" ודי "לגיטימית" של הבחור בגיל כה רך שכמוך...
אין צורך להגיב אפילו...ממש הקלת עליי... LOL
תמשיך כך חביבי... :clown: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by taltul
מה אתה בא ללמד אותי דברים?...ידוע מזמן שאורן בחור טוב...לא אמרתי שהוא אינו כזה..רק ציינתי את צורת הדיבור שלו וזהו...
תשובה "ממצה" ודי "לגיטימית" של הבחור בגיל כה רך שכמוך...
אין צורך להגיב אפילו...ממש הקלת עליי... LOL
תמשיך כך חביבי... :clown: |
אה..למה אני מתאמץ להגיב לך..
תמשיך לעשות רוח..
לא יכול לקבל תגובה מילד בן 14..
אז אתה חייב להכניס "של בחור בגיל כה רך.."
זיין שכל... |
|
|
| eXeTik |
יש משפט שאומר
"Fighting on the internet is just playing in the special olympics
Even if you win your'e still retarded!" :stongue:
ותחשבו על זה... |
|
|
|
|