|
יש מצב שארמין הומו? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
אז ככה...הנה התמונה של אלר משמאל [אח שלו] ואריקה [חברתו החמודה] מימין
 |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אז ככה...הנה התמונה של אלר משמאל |
מי זה ?!? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מי זה ?!? |
נו מה אתה לא מכיר אותו? מוזר - אני ראיתי תמונות ממסיבה ראשונה של ארמין בדום אז גם היו שם תמונות של ארל...
Errel => Armin's brother :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | נו מה אתה לא מכיר אותו? מוזר - אני ראיתי תמונות ממסיבה ראשונה של ארמין בדום אז גם היו שם תמונות של ארל |
ואללאק לא זוכר... |
|
|
| §chop¥ |
| נראה לי שרק בפורום של ישראל יש טרדים כאלה:rolleyes: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by §chop¥
נראה לי שרק בפורום של ישראל יש טרדים כאלה:rolleyes: |
LOL...
???נ''ב: מחמאה או ביקורת
:rolleyes: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואללאק לא זוכר... |
ועוד משהו - מי שלא יודע אז ארל מנגן על גיטרה כמו מקצוען והמנגינה של YET ANOTHER DAYגיטרה שאתם יכולים לשמוע ב
כשמתחילה העליה אז זה ביצוע של אותו ארל... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by yaman
100%
ביקורת |
וואי אחי ממך לא ציפיתי...מה קרה? האופי הערסי גובר על האופי החמוד שאני מכיר טוב טוב? אחי אל תכנע
U CAN DO IT - DONT BE ARS > BE NICE :) |
|
|
| yaman |
| רק בשבילך טל אני יהיה נחמד |
|
|
| Sm0keMachine |
| אישתו של פול ואן דייק אחת הכוסיות .. |
|
|
| yaman |
| ואללה לא מכיר אולי תעלה תמונה |
|
|
|
|