|
יש מצב שארמין הומו? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by taltul
אז ככה...הנה התמונה של אלר משמאל [אח שלו] ואריקה [חברתו החמודה] מימין
|
בנאדם ברמה שלו יכול להשיג מגה כוסיות כמו כלום
אכזבה! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אישתו של פול ואן דייק אחת הכוסיות .. |
וואי עכשיו אני יודע למה הוא כל הזמן עם פרצוף של 9 באב...לא נותנת ימניאקית...:) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by eXeTik
בנאדם ברמה שלו יכול להשיג מגה כוסיות כמו כלום
אכזבה! |
אחי פה זה משהו אחר - הם כבר איזה 1000 שנה ביחד...ולכן לא נראה לי הם ייפרדו או משהו...
!נ''ב: אכן אכזבה |
|
|
| yaman |
בדוגרי לא רואים עליו שהוא גרמני
הוא נראה יותר צ'כי כזה ממוצא רוסי
ואולי אם תסתכלו טוב אפשר להתאים בינו לבין הכורדים |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by yaman
בדוגרי לא רואים עליו שהוא גרמני
הוא נראה יותר צ'כי כזה ממוצא רוסי
ואולי אם תסתכלו טוב אפשר להתאים בינו לבין הכורדים |
כככן רוסי מניאק כזה...סתם סתם...:) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by taltul
וואי עכשיו אני יודע למה הוא כל הזמן עם פרצוף של 9 באב...לא נותנת ימניאקית...:) |
יש מצב זאת היא?

קוראים לאשתו
Natascha Siedel
ד"א...
אבל לא הצלחתי למצוא תמונות או אתרים בשם הזה |
|
|
| YO-I |
כמה הבהרות, ארמין ממש אבל ממש לא הומו ואכן יש לו חברה, פרי קורסטן התחתן לפני כמעט שנה עם בחורה אמריקאית ממוצא אסייתי והחדשה האחרונה, טייסטו התחתן לפני חודש וחצי
מזל טוב |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by YO-I
כמה הבהרות, ארמין ממש אבל ממש לא הומו ואכן יש לו חברה, | לא שאכפת לי - אבל למה צריך לחזור פעמיים על מה שנאמר כבר?... |
|
|
| YO-I |
אם לא איכפת לך אז למה אתה שואל???? 0
ואגב
ככה |
|
|
| Rising |
| בעעע איזה תינוקות יש פה:nervous: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by eXeTik
יש מצב זאת היא?

|
אם זאת היא...
אז
אני שונא את
PvD!!!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
|
|