return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Iemand hier een muisarm? (pg. 3)
View this Thread in Original format
eieregooie
Haha, leuke thread dit :D

En betreffende dat bannen en die banner, zou ik 'm kunnen bannen vanwege spam in z'n avatar? :D :p
Teknikol
quote:
Originally posted by Smirnoff
Even op de topic terug te komen, ik heb geen last van een muisarm.

Ik gebruik al jaren :

;)

SUPER BLUE STUFF echt Amazing !!

whahhahahahhaha :D :D :D
jp
Mijn kleine neefje heeft nu al een muisarm :(

websley
quote:
Originally posted by eieregooie
Haha, leuke thread dit :D

En betreffende dat bannen en die banner, zou ik 'm kunnen bannen vanwege spam in z'n avatar? :D :p

Nou wel redelijk wezen: Ik heb mijn belachelijke pic al verkleind en ik heb hem laatst vervangen door::: DEZE HIERONDER!
websley
En binnenkort gaat die Avatar er ook uit en wordt vervangen door een nog zielerige, zodat jullie er nog meer lol aan kunnen beleven!:D
Freezel
Mooi rood kruisje als sig, echt vet gewoon :haha: :haha: :haha: :haha:
websley
K*t, dan is-ie nog te klein, FF pielen in PSP;)
robin
quote:
Originally posted by websley
PSP

jij bent vast heel 1337 :o
Valhalla
als je een website loopt te promoten, zorg dan in ieder geval dat hij de moeite waard is om te bekijken en niet 13 in een dozijn design heeft.
robin
quote:
Originally posted by Valhalla
als je een website loopt te promoten, zorg dan in ieder geval dat hij de moeite waard is om te bekijken en niet 13 in een dozijn design heeft.

ik vind dat echt geen 13 in een dozijn website hor! hij is absoluut uniek :stongue: :stongue: :stongue:

eieregooie
quote:
Originally posted by robin
ik vind dat echt geen 13 in een dozijn website hor! hij is absoluut uniek :stongue: :stongue: :stongue:

eens daarmee
websley
Als mijn collega-TA's het niet erg vinden sluit ik deze thread hiermee af: Hoe zijn mijn Avatar en Pic? (mischien moet je FF op F5 drukken:D )

Hoor ik nou weer bij de club?:nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement