|
Iemand hier een muisarm?
|
View this Thread in Original format
| websley |
, ik denk dat ik er last van begin te krijgen, ik heb nu een rode plek op mijn handpalm!
Weet iemand wat het nou eigenlijk precies is? |
|
|
| SnuggLe |
| Koop een dynabee, oftewel zo'n Powerball! |
|
|
| websley |
| Dat lijkt me nix, met je vingertjes over dat balletje heen rollen. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by websley
Dat lijkt me nix, met je vingertjes over dat balletje heen rollen. |
Moet je effe aan Optimus vragen hoe lekker dat is, hij heeft meer verstand van rollen over balletjes. :p |
|
|
| Dj Lex |
/lifetimeban websley
(wordt er zo moe van..........):clown: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by websley
Dat lijkt me nix, met je vingertjes over dat balletje heen rollen. |
Tsja , wat wil je nou????? Over een jaar met zo'n dikke muisarm lopen dat je NIETS meer op een computer doen, of een powerball gebruiken!?? Nee....maar dan moet je met je vingertje over een balletje rollen. Dan moet je ook niet zeuren als het pijn gaat doen etc :o :o
Tranceliefhebbers allemaal... kunnen we de naam van het forum niet veranderen zodat we niet meer van dat soort mensen trekken? :disbelief :p |
|
|
| websley |
| Dan zou je de Nederlandse TA-forums ook weer opnieuw moeten indelen in subcatagorieen. NO CAN DO;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
laat het werk uit handen nemen, neem een vriendin :D :eyes: |
LoL, wat heb je de laatste tijd NaughtySimon? Een beetje frustrated? |
|
|
| Chicane |
| Je kan ook zo'n digitale tablet kopen, soort van tekentafel zeg maar wat je ook op PDA's heb.. of een touchpad zoals op laptops |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
/lifetimeban websley
(wordt er zo moe van..........):clown: |
eens :D |
|
|
|
|