|
Envio - Love Posion (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Orkar inte starta en ny tråd så jag klämmer ur de här att på måndag kommer den inofficiella videon till Envio - Touched By The Sun (Airbase Remix) att släppas...
Nån gång under nästa vecka kommer den finnas för nedladdning här på Music Videos / trancEaddict.com
Förmodligen kan man ladda hem den redan på måndag från Liquidsunset.org |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag bumpar upp den här tråden... ladda gärna hem den... tror ni kommer gilla den... |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Orkar inte starta en ny tråd så jag klämmer ur de här att på måndag kommer den inofficiella videon till Envio - Touched By The Sun (Airbase Remix) att släppas...
Nån gång under nästa vecka kommer den finnas för nedladdning här på Music Videos / trancEaddict.com
Honest to ing GOD! Du är faen kung Steve, en sådan här video har jag alltid efterlyst, närmsta innan denna var Antiloopvideon där man åker med nån jäla bil i sidospeglen. mannen. Och var ända in i helvete har du fått tag i de gamla rallybilderna från? Ska genast skicka till min far, han kommer bli SÅ nostalgisk! |
|
|
| Glorie |
| oj häftig video. inte visste jag att du börjat producera musikvideos steve :) coolt... |
|
|
| jofawe |
håller med de andra.. fy fan vilken underbar video!
Steve.. du har hittat ditt kall .. dags att börja tjäna pengar på det kanske? :) |
|
|
| JayBee |
så det är här alla postar om steves nya video i smyg! så ni bojkottar min nya tråd altså.
nåja för att kommentera love poison så ska jag inte säga för mycket. ibland så lär man tycka om en låt efter man hört den ett par gånger men just nu så tycker jag faktist att den är lite halv dålig. men som sagt ska lyssna några fler gånger. jag gillade ju inte sunset highway första gången heller men älskar den nu :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by JayBee
så det är här alla postar om steves nya video i smyg! så ni bojkottar min nya tråd altså.
|
:stongue: :stongue: :stongue: trodde den andra tråden handlade om vanliga videofilmer. |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Glorie
:stongue: :stongue: :stongue: trodde den andra tråden handlade om vanliga videofilmer. |
hehe jo självklart.. så nu har jag ändrat på det. nu har ni inga ursäkter kvar! :) |
|
|
| InoX |
| quote: | Originally posted by Glorie
envio spelar i linköping den 16/7. :D kanske man får höra då? :) |
gaaah, min town juh, då måste jag höra |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by InoX
gaaah, min town juh, då måste jag höra |
erhm .. 6/7 var för .. lite mer än 1½ månad sen :P |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
fy fan vad läcker video, synd bara att du tog airbase remix, skulle hellre velat ha originalet men men, detta är bra, bra jobbar steve |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by jofawe
erhm .. 6/7 var för .. lite mer än 1½ månad sen :P |
Jag brukar inte lägga sådana här inlägg men...... *ASGARV*
Förgyllde min morgon att se att jag inte är ensam om "noll koll" |
|
|
|
|