|
Envio - Love Posion (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag bumpar upp den här tråden... ladda gärna hem den... tror ni kommer gilla den... |
meeeeeen dåååååå.. går ju inte att ladda ner från liquid :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
meeeeeen dåååååå.. går ju inte att ladda ner från liquid :( |
Vänster klicka på "download"... högerklicka på länken/filnamnet och välj spara mål som ;)
Funkar hur bra som helst jöööeee |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vänster klicka på "download"... högerklicka på länken/filnamnet och välj spara mål som ;)
Funkar hur bra som helst jöööeee |
e ju det jag gör.. men det fuuuuuuuuuunkar inte.. säger bara att filen inte går att hämta :( |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dbl
e ju det jag gör.. men det fuuuuuuuuuunkar inte.. säger bara att filen inte går att hämta :( |
funka för mig...
anyway, nice video :)
fatta dock aldrig riktigt budskapet med den om det fanns nått? :p
var fick du bilderna ifrån btw? :) |
|
|
| Cloudburst |
| Trevlig video! :) Dock so tycker jag inte om Airbase remixen alls... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
funka för mig...
anyway, nice video :)
fatta dock aldrig riktigt budskapet med den om det fanns nått? :p
var fick du bilderna ifrån btw? :) |
Kul att folk gillar den iaf
Inget budskap... bara häftiga bilder till musiken... han blir ju nästan träffad av solen som han kör ;)
Bilderna är från en gammal video från 91 typ, en kortfilm som vunnit flera filmpriser. Ari Vatanen som kör :)
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Trevlig video! :) Dock so tycker jag inte om Airbase remixen alls... |
Där har vi delade meningar men smaken e som baken.... hårig :D |
|
|
| Cloudburst |
| Tycker speciellt om partierna när filmen går baklänges och när solen och musiken sammanträffar. Snyggt gjort! Påminner om den där tågvideon med fatboy slim, bara glömt av namnet nu. |
|
|
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Tycker speciellt om partierna när filmen går baklänges och när solen och musiken sammanträffar. Snyggt gjort! Påminner om den där tågvideon med fatboy slim, bara glömt av namnet nu. |
Mm :)
Du kanske menar Chemical Brothers - Starguitar? Toknice video =) |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Kaveh
den videon regerar |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Kaveh
jo, måste vart den, minnet spelar spratt... ;) |
|
|
| InoX |
| quote: | Originally posted by jofawe
erhm .. 6/7 var för .. lite mer än 1½ månad sen :P |
haha, fan va bra att jag läste posten nu, och att jag är så uppmärksam på när den va skriven , så jävla dumt, jag är en stolle :wtf: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by InoX
haha, fan va bra att jag läste posten nu, och att jag är så uppmärksam på när den va skriven , så jävla dumt, jag är en stolle :wtf: |
klassiskt misstag du. ibland är det nån som gräver upp gamla trådar och för såna som inte läst dem sen innan/känner igen dem är det naturligtvist inte så lätt att hänga med. Datumet då de skrevs är ju inte det mest väsentliga man kikar efter :)
för att återgå till topic
andrew.. coolt :) ja funderade också över budskapet.
jag gillar också det där när det går fram och tillbaks. sjukt coolt. schysta närbilder sen också, t.ex. på framhjulet. Fränt me texten som kommer upp :) och häftigt med motorljuden som framträder på några ställen och grymt lyckat det med att solen träffar föraren. Inte ens jag som e tjej lessnar på att se bilkörningen.. de e bra betyg :D |
|
|
|
|