return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Je nieuwe download(s) [Part I] (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave
En of dat downloaden is nerd. Download data van hun server af.
Nerd.........:rolleyes:

naja als jij rippen downloaden noemt dan is dat geen downloaden nee. In alle andere gevallen wel :rolleyes:
New Wave
quote:
Originally posted by Jappio
naja als jij rippen downloaden noemt dan is dat geen downloaden nee. In alle andere gevallen wel :rolleyes:

"rippen" is een woord die we ook kennen als 'stelen' of 'nemen' en die wie niet alleen grbuiken in de computerwereld.
Vroeger gebruikte ik dit woord al voordat er ook maar data van internet 'geript' kon worden.
Je bent een te grote computernerd Jasper. Je moet niet alles vatten zoals alle RoXorZzz mensen.

en nerd?..JE MOER!
ahp2002
BEST German teen sex hot ing blond Anal xxx - COMPLETE 1.mpg

:nervous:
JunKX
Dj Tiesto - Dance Department Live (538) 10-07-2004
Optimus
quote:
Originally posted by ahp2002
BEST German teen sex hot ing blond Anal xxx - COMPLETE 1.mpg

:nervous:

is ie een beetje goed? dan download ik m ook ff...
New Wave
Joris Voorn @ Awakenings festival 2004
Chicane
Tim: www.download.com > dBPowerAMP downloaden, freeware/add-free/nag-free/ gewoon alles free en beste tool.
Djeebie
quote:
Originally posted by New Wave
Ik ben al de hele week bezig om die setjes van awakenings festrival van 3voor12 te rippen...moet ze alleen nog naar mp3 overzetten, iemand weet hoe dat moet?
Heb nu een progfgie dat alleen met realplayer 8 kan werken...horo graag van d emensen.

Je kan ook naar livesets.com gaan en je registreren ;) Of heb je ze allemaal al geript?
Acidophilus
quote:
Originally posted by Chicane
Tim: www.download.com > dBPowerAMP downloaden, freeware/add-free/nag-free/ gewoon alles free en beste tool.

Fantastische tool, lekker simpel en snel!
Blik
Laatste wat ik gedownload heb is Spiderman 2, moet hem alleen nog ff fikken op 2 CD's

(is er ook een manier om 2 .bin files op 1 DVD te zetten zodat die de film in 1 keer afspeelt??)

robin
quote:
Originally posted by Blik
Laatste wat ik gedownload heb is Spiderman 2, moet hem alleen nog ff fikken op 2 CD's

(is er ook een manier om 2 .bin files op 1 DVD te zetten zodat die de film in 1 keer afspeelt??)

als je de bin's met deamon tools even laad (of op een andere manier die mpeg files dr uit haalt iniedergeval) kan je die volgens mij gewoon samenvoegen (1000 en 1 programmas voor) en mogelijk kan je die dan op een dvdtje zetten. kan alleen niet beloven dat die vna jou dat ook accepteerd.

anders kan je ze samenvoegen en dan de grote file terug zetten in de .bin file en die misschien branden. (dit heb ik nooit geprobeert maar schoot me net te binnen) als je herschrijfbare heb zou je het eens kunnen proberen.

om dingen uit bins te halen kan je of deamon tools gebruiken of isobuster. succes
Optimus
gewoon daemon tools downloaden, daarmee kan je het bin bestand mounten, waardoor je het bestand met je standaard dvd/cd player kan bekijken.

net gedownload:

VA_-_Best_of_Italo_Disco_Fox-2CD-2003

Leuke ouwe troep:cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement