|
Je nieuwe download(s) [Part I] (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| Hernan Cattaneo - Resident live from London 24-07-2004 (METRO 95.1 FM) :cool: Super set! :tongue3 |
|
|
| moogwai |
| Ik heb gewoon al 3 dagen niks gedownload, ook een record :D |
|
|
| Cosmic |
Finally terug uit Italie, gelijk maar even de Italiaanse zomerhits gedownload en gebrandt:
Nauzika - Allez Voila (Massive Edit)
bar_ft_roxy_-_come_together
Brothers - Dieci Cento Mille(Prezioso Feat. Marvin Radio Edit)
dragostea_din_tei_(dj_ross_4_the_club_rmx)
eddy_wata_-_in_your_mind
Forever Young - We will rock you (Gabry Ponte Rmx)
Gabry Ponte - Figli Di Pitagora
Gigi & Molly - Con Il Nastro Rosa (Molella Mix)
Gigi D'agostino - Silence
Gigi D'Agostino vs. Molella - Con il nastro rosa (Molella Mix)
Hellen - Vedo E Sento (Gabry Ponte Extended)
luka-to_nem_ai__dj_ross_extended_rmx
Maria_-_To_Nem_Ai_(M@D_Radio_Edit)
Mastro G Feat Fred Kannone - Balla (Gigi D Agostino Balla Mix)
Prezioso feat Marvin - Le louvre (Extended mix)
Royal Gigolos - California Dreamin' (Tek House Club Mix)
s.w.a.t._feat._real_-_eins_zwei_polizei_(2004)_(dj_omega_club_mix)
Vanni G - All my illusions
Wemj ft Francy - La rondine (Power Mix)
whigfield_-_was_a_time
Tis geen trance, maar wel vrolijke zomermuziek! Ik heb me er wel op vermaakt in de L'altro Mondo, Carnaby, Baia Imperiale etc!
:tongue2 |
|
|
| basd |
Wat een KUTmuziek :p
In Rimini geweest zeker? Zit er nog steeds zo'n gele auto in de gevel van de Carnaby? |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by basd
Wat een KUTmuziek :p
In Rimini geweest zeker? Zit er nog steeds zo'n gele auto in de gevel van de Carnaby? |
Vlak onder Rimini idd. Een gele auto, ik zou t niet weten, we waren er vrij laat en hadden al aardig wat op dus ik had beetje haast...
En ja, deze muziek is alleen leuk op vakantie, vooral Gigi, dat is gewoon ringtone-muziek :P |
|
|
| New Wave |
Bob Marley and the Wailers - Roots of A Legend.
Lekker cruisen in de Clio :p |
|
|
| Creamfields23 |
| De GDJB set van G&D is weer oldskool heerlijk bij dit weer :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| NU-NRG @ Nature One |
|
|
| moogwai |
Armin van Buuren Live At Amnesia 08-08-2004
Hou het toch maar weer bij Armin :D
Sasha - Wavy Gravy (Terry Bones Remix) is momenteel aan de gang... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by moogwai
Armin van Buuren Live At Amnesia 08-08-2004
Hou het toch maar weer bij Armin :D
|
Ok cool die moet ik dan ook maar ff binnenhalen :D |
|
|
| Yarnie |
Zal ik dan ook maar ff me nieuwe meuk posten:
The_Prodigy-Always_Outnumbered_Never_Outgunned-RETAIL-2004 Vette cd
JoJo-JoJo-(Retail)-2004 < dat grietje van 13, wel een aardige cd
Ashlee_Simpson-Autobiography-2004 < zusje van!
Soulwax-Any_Minute_Now-ADVANCE-2004 < heel gevarieerde muziek, wel een aarige cd verder |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by websley
Shrek2 gedownload.
Of die leuk is? |
ja is zeker leuk, heb de 'originele' :rolleyes: DVD gekocht in Shanghai, voor maar liefst 70 eurocentjes! :D |
|
|
|
|