return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Here We Go Again.. :( (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Rising
קל לך להגיד שנזרוק את כל הערבים לים.... אבל יזיינו לנו תצורה אם זה מה שנעשה

כל מדינות ערב .. גם האום וגם ארה"ב...

אתה חושב שמישהו לצידנו בעסק הזה?

לא.....
אבל ככה זה תמיד
לא כל הרצוי מצוי
taltul
בתור חילוני ימני אני דוגל בדעה די קיצונית הייתי אומר ותומך בעובדה שאין שום אפשרות להגיע להסכם איזשהו עם הערבים ולהפסיק את כל הסיכסוך הזה...תבינו אנחנו לא מתעסקים פה עם אנשים אלא אנחנו נלחמים נגד הדת שלהם אשר הינה דת מטומטפת ואכזרית ביותר מכל הדתות...
וכמובן זו משימה בלתי אפשרית "לבטל" את הדת שלהם ולגרום להם להפסיק בה...לכן הפיתרון הוא :או שאנחנו מסתלקים או שהם...כמובן שלנו אין לאן להסתלק ופה זה המקום שלנו - לכן מה שנשאר זה לסלק את אותם פלשתינים - הדבר המצחיק ביותר שכל המדינות ערב השכנות תומכים בהם אבל מצד שני אף אחד לא רוצה לקבל אותם אליהם [בני זונות צבועים] ולכן הם עדיין נמצאים בישראל ומתחילים פה אינטיפדות וכל השטויות האלה ואחר כך בוכים לכל העולם איזה מסכנים הם...

נ''ב: אני אישית הייתי זורק איזו פצצה גרעינית קטנה מיוחדת כזאת שימחוק את עזה לכל הרוחות...ואל תחשבו - אני בן אדם מאוד הומני...אני אוהב אנשים אבל הם לא אנשים בעייני אחרי כל המעשים שלהם...
LA©
quote:
Originally posted by yaman
סעעעעעמק מה יותר מרגיז זה ההחלטה של הזונות בהאג


אם הקטע של האג מעצבן אותכם
אותי זה עיצבן

אז תראו מה קיבלתי מידידי מקנדה...
אם אתם רוצים שתפו פעולה

מה שעושים זה מעתיקים את הפיסקה הבאה להודעה חדשה באימייל שלכם:

Message:
The building of the Israeli fence

When Israel builds a fence to keep out terrorists, the ICJ, United Nations
and the European Union are up in arms, even though it makes it difficult for
terrorists to kill more Jews. But, when terrorists shoot (point blank!) an
eight-month-pregnant Jewish woman and her four little girls, there is
absolute silence from your organizations. Reasonable men and women -
including partisan supporters of one side or the other in the
Israeli-Palestinian conflict may disagree about the wisdom of the
"separation fence" or the proposed location of the fence, but the
asymmetrical response ofinternational institutions such as yours only lowers
its standing among many people around the world. If you think your
indifference goes unnoticed, count the number of messages you will receive
world-wide in the next 48 to 72 hours on this subject.

Respectfully,


מוסיפים את שמכם

ושולחים לכתובות הבאות:

addresses listed below:

[email protected][/email] and [email protected] - United Nations
[email protected]
- European Parliament
[email][email protected] - European Union Court of Justice

ומעבירים הלאה לחברים שלכם!

אני אישית עשיתי את זה, למרות שזה לא יעזור הרבה, אבל עדיין
:)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by LA© מה שהיה כתוב פה



שלחתי :D
גם ככה משעמם לי עכשיו בלילה
Flotser
quote:
Originally posted by yaman
סעעעעעמק מה יותר מרגיז זה ההחלטה של הזונות בהאג


על מי אתה עצבני בדיוק? על השופטים?

מה הם אלוהים? הם ידעו את האמת בלי שיוכיחו להם?

אם כבר להיות עצבני על מישהו זה על הממשלה שלך,
ועל כל החברה במשרד החוץ שרק מחממים הכיסא ומשמינים.
בחרו בדרך הקלה להתעלם, לא עובדים שמה.

אני פשוט לא מבין איך ממשלה יכולה לקבל כזאת החלטה היסטורית וחשובה בלי שהיא יכולה להגן על העניין. פשוט ממשלה דפוקה.

והחיילת הזאת שנהרגה באמת מאוד יפה...
yaman
ממשלה זין
taltul
שלחתי :)...

ומיכאל אתה לא מגזים שבסופו של דבר אתה בא ומאשים את הממשלה?
תחשוב כמה היא נלחמת נגד כל העולם כדי שתוכל לחיות בשקט...ברור אף פעם היא תוכל לעשות את הכל אבל עדיין היא עושה את המקסימום...ועוד מעט יהיה ממש קשה ונראה איך היא תצא מהקרב הקרב עם האו''ם וכל החבר'ה שלהם הרי פלשתינים שולחים עכשיו את המסמך שהם קיבלו כחוות דעת בלבד!!! מי שלא למד משפטים אז יש הבדל משמעותי בין חוות דעת לבין גזר דין...אבל כמובן שפלשתינים ינסו לשכנע את האו''ם בזה שהמסמך כן מחייב...
Flotser
quote:
Originally posted by taltul
ומיכאל אתה לא מגזים שבסופו של דבר אתה בא ומאשים את הממשלה?
תחשוב כמה היא נלחמת נגד כל העולם כדי שתוכל לחיות בשקט...ברור אף פעם היא תוכל לעשות את הכל אבל עדיין היא עושה את המקסימום...


איזה נלחמת ואיזה בטיח,
היחדים שאחנו מדווחים להם זה הממשל בארה"ב ולא שמים קצוץ על אף אחד אחר

וסתם דוגמא, אם יוצא לך לראות
CNN
בטח נתקלת ברענן גיסין, הלא קשור לכלום הזה,
שכל הזמן מופיע ומבלבל את השכל.
כל הממשלות מתחלפות והוא עדיין שמה.

ככה זה בארץ מה לעשות,
כולם רק מנסים לתפוס משרות.

אני מתבייש במשרד החוץ שלנו,
שפשוט מפסיד כבר כל כך הרבה שנים מול חבורה של שקרנים ופרופוגנדה זולה של הפלשתינאים.

וסילבן שלום....
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

לא יודע אין לי הרבה מה להוסיף, אבל משרד החוץ ממש לא עושה את המקסימום
לא מארגן מסיבות עיתונאים,
לא מופץ יותר מדי חומר,
היחסים שלנו עם רוב המדינות לא יחסים.

בכלל ההסברה לא מקצועית בגרוש,
כמה שנים כבר מאשימים את ארעפת שהוא שולח מתאבדים, אבל אף פעם לא הוצגו הוכחות.
כמה מחבלים נתפסו חודשים אחרונים בדרך לפיגוע - כל כך חשוב, אבל לא מדבריים על זה ממש.
כל הזמן מדברים שיש אצלהם הסטה - אבל לא מראים לעולם שום דבר, ויש כל כך הרבה מה להראות.

אנחנו פשוט כל הזמן רק מחזירים לפלשתינאים, הם מנהלים את המשחק, אנחנו רק מנסים להתגונן, זה צריך להיות הפוך.
Rising
איך אפשר להגיד שהממשלה הזאת נלחמדת הם כולם שם דואגים אך ורק לאינטרסים האישיים שלהם...

חבורה של בני זונות

וכמו שאמרתי בעבר.. המצב של הפלשתינאים היום.. יותר טוב ממה שהיה לפני 10 שנים....
והוא יותר טוב ממה שהיה לפני חודשיים אפילו...כל יום שעובר ..הם מעלים את הרף שלהם למעלה...
יום יבוא וזה יקרה..
זה רק עניין של זמן.. ממשלה מפגרת תמיד מוותרת יותר יותר..

האום החליט לתת את המדינה גם לערבים וגם ליהודים ביחד..
שישים אחוז לנו וארבעים אחוז להם..
הם פתחו במלחמה נגדנו ואכלו זין..
זאת כבר בעיה שלהם כי אנחנו את השטחים הרווחנו ביושר

יאללה כוס עמהההה הערבים הבני זונות האלההההההההה@!#@#@!#@^%%
yaman
המצב אצלם חרא גם אחושרמוטה

אצלם שוטפים את המוח כבר מגיל 3

הם שונאים אותנו בדם

גם אני שונא אותם ממש

אבל מה? אצלם פשוט אין רחמים אם למשל ייצא לי לפוצץ ערבי במכות ואני אראה שהוא אני יודע מוגבל או משהו אני לא ייגע בו מה לעשות?

יש לי רחמים כלפיהם לפעמים

taltul
quote:
Originally posted by yaman
המצב אצלם חרא גם אחושרמוטה

אצלם שוטפים את המוח כבר מגיל 3

הם שונאים אותנו בדם

גם אני שונא אותם ממש

אבל מה? אצלם פשוט אין רחמים אם למשל ייצא לי לפוצץ ערבי במכות ואני אראה שהוא אני יודע מוגבל או משהו אני לא ייגע בו מה לעשות?

יש לי רחמים כלפיהם לפעמים

רסמי...אתמול ראיתי בחדשות את הצילומים מאיזה מחסום אחד המסוכנים ביותר... הראו את חיילים מרביצים מכות לערבים שמה...בהתחלה אהבתי אמרתי "קבלו את מה שמכיע יבני זונות...לאחר כמה דקות אני רואה עוד חייל ועוד חייל מביא מכות...בסוף כבר לא היה נעים לראות..." אני שונא ערבים זה ברור אבל אני אישית לא הייתי מסוגל סתם להביא מכות לבן אדם בלי שום סיבה...

מצד שני, אם ניזכר בכל הפיגועים וכל החרא הזה שהם עושים לנו כל היום - מבחינתי שיפוצצו לו את הפנים עם אגרופים...:D


מניאקים - מתי כבר יחזירו אותם אותם להרים מאיפה שיצאו...
EternalMusic
אתם חיים בסרט,
בחיים לא יסלקו/ישמידו את הערבים מהמדינה גם אם זה לא הכי מוצא חן בעיניכם.
דו קיום יהיה בכל מצב אז צריך למצוא פתרון אחר
(כבר ניסו יותר מדי אבל מה לעשות).

אני לא הכי מעודכן, אבל מה עם הגדר הפרדה?
זה הושלם? מתי זה יושלם אם לא?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement