|
Here We Go Again.. :(
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
לא להאמין
כבר התחלתי לחשוב שאולי תקופת הפיגועים נגמרה
7 פאקינג חודשים שלא שמענו על פיגוע
אתם קולטים?!
I guess it'll never end... :rolleyes: :whip: :whip: |
|
|
| yaman |
הם יחכו לתקופה שאני יהיה בצבא
אני יייזייין אותם |
|
|
| KrazyDJs |
אני לא מאמין
מחבלים מזדיינים
יהי זכרה ברוך :( |
|
|
| taltul |
SOB's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PS: SOB = Son Of the Bitch... :whip: :mad: :whip: |
|
|
| yaman |
| סעעעעעמק מה יותר מרגיז זה ההחלטה של הזונות בהאג |
|
|
| DJ Alex E. |
מתי אנשים יבינו שעד שלא יעיפו מהארץ(או יהרגו(עדיף)) את כל הערבים עד האחרון שבהם,הפיגועים ימשכו
מה קשה להבין בזה???מה הטעם בלנסות לעשות הסכמים או בכלל לדבר עם החיות האלה?שיפסיקו כבר לחיות באשליה כל השמאלנים הקטנים האלה
שיצאו מהבועה
שלום עם הערבים לא יהיה!!זה או אנחנו או הם
מלחמת הישרדות
נקודה |
|
|
| yaman |
תראה אתה צודק אבל צריך להתמודד עם הזבל שיש היום כאן
אתה יודע שבירושלים כול בן אדם שלישי הוא ערבי?
כוססססססססססססס עעעעעעעעעעעעעמק עררררררררס |
|
|
| Rising |
קל לך להגיד שנזרוק את כל הערבים לים.... אבל יזיינו לנו תצורה אם זה מה שנעשה
כל מדינות ערב .. גם האום וגם ארה"ב...
אתה חושב שמישהו לצידנו בעסק הזה? |
|
|
| YuVaL |
הראו עכשיו תמונה של החיילת בטלויזיה
היא הייתה יפה לאללה!!!
:(:( |
|
|
|
|