return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Here We Go Again.. :(
View this Thread in Original format
YuVaL
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2945264,00.html

אחרי 7 חודשים של רגיעה בת"א!!!

ERRRRRRRR
כמה עוד אפשר לסבול?!?!

:(:(
eXeTik
לא להאמין
כבר התחלתי לחשוב שאולי תקופת הפיגועים נגמרה
7 פאקינג חודשים שלא שמענו על פיגוע
אתם קולטים?!

I guess it'll never end... :rolleyes: :whip: :whip:
Rising
כוס עמה העולם!!
yaman
הם יחכו לתקופה שאני יהיה בצבא


אני יייזייין אותם
KrazyDJs
אני לא מאמין
מחבלים מזדיינים

יהי זכרה ברוך :(
yaman
עד מתי?
taltul
SOB's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




PS: SOB = Son Of the Bitch... :whip: :mad: :whip:
yaman
סעעעעעמק מה יותר מרגיז זה ההחלטה של הזונות בהאג
DJ Alex E.
מתי אנשים יבינו שעד שלא יעיפו מהארץ(או יהרגו(עדיף)) את כל הערבים עד האחרון שבהם,הפיגועים ימשכו
מה קשה להבין בזה???מה הטעם בלנסות לעשות הסכמים או בכלל לדבר עם החיות האלה?שיפסיקו כבר לחיות באשליה כל השמאלנים הקטנים האלה
שיצאו מהבועה
שלום עם הערבים לא יהיה!!זה או אנחנו או הם
מלחמת הישרדות
נקודה
yaman
תראה אתה צודק אבל צריך להתמודד עם הזבל שיש היום כאן

אתה יודע שבירושלים כול בן אדם שלישי הוא ערבי?



כוססססססססססססס עעעעעעעעעעעעעמק עררררררררס

Rising
קל לך להגיד שנזרוק את כל הערבים לים.... אבל יזיינו לנו תצורה אם זה מה שנעשה

כל מדינות ערב .. גם האום וגם ארה"ב...

אתה חושב שמישהו לצידנו בעסק הזה?
YuVaL
הראו עכשיו תמונה של החיילת בטלויזיה

היא הייתה יפה לאללה!!!
:(:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement