|
Mystery Land - 21 August (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| yaman |
| למה אין דבר כזה באררץ? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by yaman
למה אין דבר כזה באררץ? |
אין כסף
אין קהל
:rolleyes:
לאיזה גילאים זה??? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אין כסף
אין קהל
:rolleyes:
לאיזה גילאים זה??? |
18+ :נו ברור
הכייייי טוב :) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
יש לי שאלה!
הייתם מעוניינים בחברת נסיעות של רייבים ופסטיבלים בחו"ל???
כלומר:
במקום לרוץ אחרי טיסות,מלון,כרטיסים,לחפש איך להגיע,פרטים מלאים על האירועים שבאתרים רובם כתובים בשפות זרות שלא ניתן להבין ממשית.
אז במקום זה:
וגם הזמנות של די.וי.די של האירועים והכל.
ניתן פשוט ללכת לחברת נסיעות "בלה בלה בלה" והם יסדרו אותך כמו מותק!
מה אתם חושבים?
אתם הייתם הולכים לחברת נסיעות הזאת ולא מנסים להסתדר לבד בכל הבאלגן או שאתם אוהבים להסתבך??? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
יש לי שאלה!
הייתם מעוניינים בחברת נסיעות של רייבים ופסטיבלים בחו"ל???
כלומר:
במקום לרוץ אחרי טיסות,מלון,כרטיסים,לחפש איך להגיע,פרטים מלאים על האירועים שבאתרים רובם כתובים בשפות זרות שלא ניתן להבין ממשית.
אז במקום זה:
וגם הזמנות של די.וי.די של האירועים והכל.
ניתן פשוט ללכת לחברת נסיעות "בלה בלה בלה" והם יסדרו אותך כמו מותק!
מה אתם חושבים?
אתם הייתם הולכים לחברת נסיעות הזאת ולא מנסים להסתדר לבד בכל הבאלגן או שאתם אוהבים להסתבך??? |
אתה שואל אם היינו רוצים את זה? - מה אתה גנוב???????????? ברוווווווור
אחי זה חלום שיהיה משהו בסגנון... |
|
|
| Rising |
ויטלי מה הקשר???
זרקתי מספרים ...העקרון אותו עקרון
למה להכנס לקטנות |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Rising
ויטלי מה הקשר???
זרקתי מספרים ...העקרון אותו עקרון
למה להכנס לקטנות |
כי בא לי להביא לך אגרןף לפניםםםם :D
סתם תסם אורנצ'יק מה אתה בלחץ כולה "סטירה" חלשה אחת בלחי...:) |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by taltul
כי בא לי להביא לך אגרןף לפניםםםם :D
סתם תסם אורנצ'יק מה אתה בלחץ כולה "סטירה" חלשה אחת בלחי...:) |
סטיבי....נראה לי יאמאן מתחיל להשפיע עליך חחחחחחח אני כבר רואה ניצנים של ערסיות בוקעים ממך:tongue2 :crazy: :gsmile: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by taltul
אתה שואל אם היינו רוצים את זה? - מה אתה גנוב???????????? ברוווווווור
אחי זה חלום שיהיה משהו בסגנון... |
חשבתי אולי ללכת על זה!
לעלות גם את רמת המודעות בארץ לדברים כאלו סוף כל סוף!
נראה אול באמת!
אשמח לדעת אם עוד מכם רוצים בדבר ולא רק טל!
:rolleyes: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | חשבתי אולי ללכת על זה!
לעלות גם את רמת המודעות בארץ לדברים כאלו סוף כל סוף!
נראה אול באמת!
אשמח לדעת אם עוד מכם רוצים בדבר ולא רק טל! |
וגם אם נרצה, זה יעזור לנו ? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by markfeldman
וגם אם נרצה, זה יעזור לנו ? |
מסכים :rolleyes: |
|
|
|
|