return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Mystery Land - 21 August
View this Thread in Original format
yaman
Line up

MAINSTAGE ID&T
Tiesto
Paul van Dyk
Darren Emerson
Marco V
Johan Gielen
Moguai
Ricky Rivaro
Benjamin Bates

SUBLIMINAL SESSIONS
Erick Morillo with Tommy Lee on drums
Audio Bullys (club set)
Harry Romero
Benny Benassi
Jose Nunez
Melvin Moore
Shawnee Taylor (live PA)

ID&T RADIO LIVE STAGE
Junkie XL
Tim Deluxe
Quazar
Don Diablo
Mylo
Soulvation
Mutiny

COCOON
Sven Vהth
Richie Hawtin
Frank Lorber
Anthony Rother (live)
Michel de Heij
Andre Galluzzi
Matthew Dear

BLACKHOLE
Cor Fijneman
Rank 1 dj set
Lucien Foort
Robert Gitelman
Mark Norman
Ton TB
Mojado live

MC Gunner
DJ Antiphus

4N
A Skills and Krafty Kutz feat. Kurtis Blow
RMXCRW live
Chuckie
Real el Canario
Kid
DJ Rockid

Q-DANCE
Scot Project
Dana
DJ Luna
Gayle San
Pavo
Lars Klein
Sunny D
Max Savietto
DJ Gizmo
Igor. S
Verdine Bel
hosted by Ruffian

THE BEATCLUB
Per
Paul Jay
Dimitri
Dano
Crazy Shaun
Ambient Daan
MC P_pholl

ARTQUAKE
Adam Freeland
Scarr
C-Mon & Kypski
Skiggy Rapz Live
Flanagan & MC Dapper
Spliph & Amir
Longplayers (live)
High Contrast

HED KANDI
Andy Norman
Tom De Neef
Mike Van Loon
David Dunne

RUSH
Dr. Kucho
Alison Marks
Roog
Erick E
Lacroix
Brian S & Victor Coral
Miss Nickie Nicole

ALL IS ONE
100% ISIS
Angelo D'Onorio
Tommy
Juha
Krien
mps-Pilot
Carlos Valdes
Aroma Jockey ODO7
Shiva
Jasha lust het leven

RAUW
Joost van Bellen
Ladytron DJ's
Erol Alkan
Sonic Mook Experiment presents Whitey live, Sean Mclusky and Ten Minutes With My Dad
Cantankerous live
Sandrien
Terrorgruppe Schwarzenraben (live)

EX PORN STAR
Real el Canario
Randy G. Blomstar
Passione di Roma
Wiebthroat
Nova & Superfly
Mainman
Eggie & Violet
Zubrowka
Ilse
eXeTik
שיחק אותה גיטלמן אהה...
yaman
מאודד


תותח
m0sh
אמנם לא דאנס ואלי אבל עדיין נראה טוב ובתאריך שאני יכול להגיע

ככה שאם אני לא יסע לאיביזה...מיסטרילנד היר אי קאם
taltul
quote:
Originally posted by yaman
Line up

MAINSTAGE ID&T
Tiesto
Paul van Dyk

חלאס כבר!!! כמה אפשר...:rolleyes:

וגיטלמן באמת תותח...שיהיה בהצלחה...
-CosmicFire-
ראסמי שיחק אותה רוברט
למה אני קטן!?#$@$#^<@$@M#YGREMAG@$OMG#W%MEW#
HyPeRSoNiC
יאלזה גילאים זה? רשום שם?
Black-Dragon
איזה ארוע ענקיייייייייייייייייייייייייייי
איך בא לייייייייייי


חח

גיטלמן באמת שיחק אותם שם
שיתן עוד כבוד למדינה שלנו
DJ Alex E.
בואנה מה זה הכמות העצומה הזאת של דיג'יים?איך קיבינימט מכסים על ההוצאות האלה??וכמה ימים זה הארוע הזה?בטח איזה שבוע
Rising
נוו הולכים להיות שם מיליונים וכל כרטיס זה 500 יורו ככה..
כאילו לא היה ולא נברא בשביל מי שהפיק תאירוע..זה קטן עליהם

LA©
וואו...

איזה ליינאפ עצבני!

:tongue2

יאמי ביותר!!!
taltul
quote:
Originally posted by Rising
נוו הולכים להיות שם מיליונים וכל כרטיס זה 500 יורו ככה..
כאילו לא היה ולא נברא בשביל מי שהפיק תאירוע..זה קטן עליהם

רואים שאתה לא בעניינים אח שלו - שתדע לך בדאנס וואליי יהיו פי 20 יותר די ג'ים מכל הסגנונות שאתה רק מכיר והמחיר הוא 70 יורו לא פחות לא יותר...

ואלכס - זה לא שכל אחד יופיע אחד אחרי השני - אלא שזה כמו דאנס וואליי ופסטיבלי דאנס מיוזיק אחרים כך שיש עשרות במות שבכל במה ז'אנר מסויים...

אם דאנס וואליי היה מתקיים כמו שאתה חושב - לא היה מספיק להם חודשיים כדי שכל די ג'י יספיק לנגן את הסט שלו... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement