return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
לא פייררר !! NaOren מתגייס !!!
View this Thread in Original format
DjChook
בונא כל השביזות בלהיות עובר מת...

לא מספיק שאני טוחן בקורס
לא מספיק שאין לי פזמ

לא מספיק שצועקים לנו
"מי שלאאאאא קופץ שוחרררר"

לא מספיק שביום ספורט אנשים הכינו שלטים
"בשבילנו זה עוד יום לפזמ... בשבילכם.... טוב נו, תהנו"

אלא שאורן, הבנדוד שלי, בשר מבשרי (איפשהו) ... מתגייס ביום חמישי

ולא מספיק שנגיד לו מזל טוב

הוא מתגייס לפני !! הוא קטן ממני בשנה !! שנה !! שאני סיימתי י"ב הוא קנה קלמר לשנה החדשה

והינה בכל זאת הוא מתפזמ לפני

אחחחח איך נפלו גיבורים

לא נורא,
19.8 הינה אני בא
-CosmicFire-
בהצלחה לשניכם
איזה סיפור משפחתי מרשג !! :}
yaman
בהצלחה לשניכם
KrazyDJs
בהצלחה משפחת צ'וק...
ונאאורן...

:D
arik
חחח מזל טוב:)))
Rising
פיייי הבנדוד הטיפש מתגייס :)
מה הוא עשה ברוגז עם הפורום לא כתוב יותר?
אז אתה כותב בשבילו? :(

יאללה שיהיה במזל טוב .. !!!
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
לא מספיק שביום ספורט אנשים הכינו שלטים
"בשבילנו זה עוד יום לפזמ... בשבילכם.... טוב נו, תהנו"



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!! :stongue: :stongue:

בהצלחה חבר'ס... ומי ישאר פה לפורומים?!
כולם מתגייסים...
yaman
נביא אנשים חדשים
taltul
quote:
Originally posted by yaman
נביא אנשים חדשים

שלא תביא את החברים הדוסים שלך...:)

שלא יעשו לנו פה שטיפות מוח עם השטויות שלהם...:)....
yaman
מה חברים דוסים טל נו ביחייאט ראבאק?

אני יביא לך טל מישהו שאתה מכיר אחושרמוטה טוב

קוראים לו

מר פק

taltul
quote:
Originally posted by yaman
מה חברים דוסים טל נו ביחייאט ראבאק?

אני יביא לך טל מישהו שאתה מכיר אחושרמוטה טוב

קוראים לו

מר פק

הכל מאהבה יאטמבל....
yaman
אני יודע....

אין באמת מישהו שקוראים לו מר פק טל אל תדאג

אולי תביא לכאן את הכוסיות שצילמת?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement