return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Beta-voetbal! (pg. 3)
View this Thread in Original format
TOR
ervaring: LO lessen op school :haha:

specialiteit: in de goal; de meest onmogelijke ballen redden en de meest simpele binnenlaten. :haha:
Kaidreas
ik ben juist beginnen trainen met een club.
dus van mij moet ge nie veel verwachten, want de trainingen zijn zwaar.
Gladius
Ik voetbal van m'n 11 jaar, altijd bij dezelfde club gespeeld. Geen al te hoog niveau, maar ik ben dan ook niet al te goed, zit dus wel lekker op m'n plaats :) (= bij de reserven, eerste ploeg ben ik niet (nog) niet goed genoeg voor).
Amai alsek da hier zo lees zal er wel op een hoog niveau gevoetbald worden ! :eyes:
Buoyant
ik voetbal ook al vanaf zo rap als ze u ergens toelaten bij een clubke, 5 of 6 jaar ofzo. Bij de duivelkes was ik nog een lean mean killing machine, maar das er in de loop van de jaren een beetje vanaf gegaan :D

Nu speel ik bij de reserven, ergens omdak nie echt goe genoeg ben en eigelijk ook geen zin om de eerste ploeg te staan omda de sfeer daar nie echt leuk is en omda ge dan ook te veel moet trainen naar mijn goesting :).

Dus voetbal ervaring zat, tzou mooi zijn als er da dan ook nog es uitkwam :)
Jasperovitsj
Nog een kleine update:

Wegens het té kleine aantal voetballende Beta's gaat Cresto voor tegenstand zorgen! Dus alle Beta's (en ons geheime Nl-Ta wapen ;) ) samen in een ploeg tegen de rest! ;)
Volgens Cresto zouden ze niet slecht zijn, maar ook niet té goed, dus het zal wel fijn worden!

Owja, de vraag achter Bal, keepershandschoenen en tenues geldt nog steeds, iemand? :conf:
Kaidreas
hehe bouyant same here. ik voetbal ook bij de reserven. reserven C dan nog wel. das gewoon voetballen, leut maken en zuipen.. maar we trainen wel samen met de eerste :o crap
eieregooie
hmm... ik heb inmiddels 100% zeker vervoer, maar ik kan niet garanderen dat ik er om 18:00 ben... sterker nog, waarschijnlijk niet... Wanneer Freezel nog met mij mee zou moeten rijden, kan ik dus niet garanderen dat hij er om 18:00 is :(

Misschien heeft Freez inmiddels wel zelf vervoer geregeld, dat weet ik momenteel niet...
Freezel
quote:
Originally posted by eieregooie
hmm... ik heb inmiddels 100% zeker vervoer, maar ik kan niet garanderen dat ik er om 18:00 ben... sterker nog, waarschijnlijk niet... Wanneer Freezel nog met mij mee zou moeten rijden, kan ik dus niet garanderen dat hij er om 18:00 is :(

Misschien heeft Freez inmiddels wel zelf vervoer geregeld, dat weet ik momenteel niet...


Als ik met jou mee kan rijden, graag :) Dan laat ik voetbal wel schieten. Vervoer uber alles :p
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Owja, de vraag achter Bal, keepershandschoenen en tenues geldt nog steeds, iemand? :conf:


zal Benny er al zijn als het voetbal begint?

anders kunnen we de BeTA T-shirts als tenue gebruiken...
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Freezel
Als ik met jou mee kan rijden, graag :) Dan laat ik voetbal wel schieten. Vervoer uber alles :p

Okay, goed dat je het nu al zegt! :)
Ik weet nog wel niet wanneer we precies gaan beginnen met voetballen, maar dat zal eerder 18u30 worden dan 18u stipt denk ik, maar dat moet ik nog checken met Cresto...

Pumaz
Het is onzeker of ik ga kunnen spelen, hopelijk herstel ik een beetje in deze laatste dagen :(
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Pumaz
Het is onzeker of ik ga kunnen spelen, hopelijk herstel ik een beetje in deze laatste dagen :(

Van mij mag je absoluut meedoen, maar doe geen domme dingen hé, nog maar en paar dagen geleden lag je in het ziekenhuis...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement