return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Beta-voetbal! (pg. 4)
View this Thread in Original format
CygnusX
quote:
Originally posted by TOR
zal Benny er al zijn als het voetbal begint?


Ik zal er zijn, ja, met de t-shirts. Als het tot daar geraken meezit tenminste.
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Van mij mag je absoluut meedoen, maar doe geen domme dingen hé, nog maar en paar dagen geleden lag je in het ziekenhuis...

Ik ga mij zeker niet forceren, daar moet je niet aan denken..
Sebiet naar het stad dus heb ik al enige beweging, en anders probeer ik wa te sjotten in mijn hof morgen, zie ik wat ik wel en niet kan :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik zal er zijn, ja, met de t-shirts. Als het tot daar geraken meezit tenminste.

Let's hope so! :)
We hebben de sporthal vanaf 18u, dus normaal gezien gaan we tegen 18u ons omkleden en opwarmen (20 minuten rondjes lopen :p ) en tegen 18u30 beginnen we aan de match, 2 x 25 minuten...
TOR
vergeet niet de regels nog es uit te leggen, want het is al vier jaar geleden dat ik nog een voetbal heb aangeraakt... :p

en wou Zehra ook niet voetballen? :toothless
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
vergeet niet de regels nog es uit te leggen, want het is al vier jaar geleden dat ik nog een voetbal heb aangeraakt... :p

en wou Zehra ook niet voetballen? :toothless

Enkele basisregels voor zaalvoetbal:

- als de bal over de lijn is mag je intrappen ipv ingooien
- geen direct lichamelijk contact (zeker geen scoudercharges enzo)
en absoluut geen tackles langs achter! Daarmee hangt samen dat je
geen hakjes mag doen, alleen maar de bal met de zool naar achter
rollen als er geen tegenstander achter je staat
- Er spelen 4 (of 5, al naargelang hoe groot de zaal is) veldspelers
en 1 keeper
- Terugspelen op de keeper mag
- Corners worden gewoon getrapt
- Er is geen buitenspel



En edit dat van Zehra, zij is ons geheim wapen, de tegenstand mag dit nog niet weten! ;):whip:
Eagle`
Wat dachten jullie er van om partijdje footie uit te stellen tot 24 uur, ik wil mee sjotten verdomme :p
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Enkele basisregels voor zaalvoetbal:
...
- Corners worden gewoon getrapt

Serieus? :eek: :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Pumaz
Serieus? :eek: :D

:rolleyes: :p

Bij minivoetbal worden ze niet getrapt maar werk je met strafcorners, daarom even duidelijkheid scheppen! ;)
Pumaz
Ik ga misschien dan toch kunnen meedoen, daarstraks in den hof een beetje gesjot en alles liep vrij goed, dus als het niet te fysiekelijk wordt morgen ben ik erbij :)
Het is precies niet zo erg als ik eerst dacht (wat een sjans)
djcresto
das goed nieuws, maar toch best nie teveel forceren. En in zaalvoetbal zou er normaal niemand aan u lijf mogen komen ;)

Pumaz
quote:
Originally posted by djcresto
das goed nieuws, maar toch best nie teveel forceren

Zeker niet, maar tis gewoon dak het heel graag zou doen dus ben ik mijn best aan het doen, straks weer naar de kinesist bijvoorbeeld :clown:

quote:
En in zaalvoetbal zou er normaal niemand aan u lijf mogen komen ;)

Spelen er nu meisjes mee of niet?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Pumaz



Spelen er nu meisjes mee of niet?

Als jij niet kan meedoen wel :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement