return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
אוואטאר חדש לכולם!
View this Thread in Original format
eXeTik
אם היה לי מספיק זמן הייתי עושה אוואטאר אישי לכל אחד
אבל בעצם למה... יש את החתימה בשביל זה, אז החלטתי לעדכן, לשנות ולעצב מחדש את האוואטאר הישראלי.

יענו
ILTA alliance...

את התוצאות אפשר לראות באוואטאר החדש שלי :)



לינק ---->
http://www.geocities.com/exetik/TAallianceAvatar.txt



למי שלא סגור על איך שמים ---->
Profile / Edit Options / (למטה) Avatar ---> Change Avatar /
"You can enter an URL of your avatar" / http://www.geocities.com/exetik/TAallianceAvatar.txt




תגובות, הצעות ונסטלה אפרסק יתקבלו בברכה...
yaman
וואחד אווטר

יפה מאוד
Rising
אחלה של דבר...

רק הפונט מכוער עולמות
:)
eXeTik
quote:
Originally posted by Rising
אחלה של דבר...

רק הפונט מכוער עולמות
:)


איזה פונט?
Rising
quote:
Originally posted by eXeTik
איזה פונט?


שכתוב
ILTA
KrazyDJs
שמתי...:)
Segev
גם אני
sabi10
מה...
לכולם יהיה אותו אווטר עכשיו......:haha:
m0sh
כבר עברנו את הגיל הזה רונן
:
Sm0keMachine
אני לעולם לא יחליף את האווטר שלי:rolleyes:

eXeTik
quote:
Originally posted by Rising
שכתוב
ILTA


הרעיון זה
Vintage
שים לב לעיצוב הכללי... בחרתי את הפונט במיוחד ל
Theme

quote:
Originally posted by sabi10
מה...
לכולם יהיה אותו אווטר עכשיו......:haha:


זה הרעיון, אצל הבריטים למשל זה תפס חזק
גם אצלנו היה את זה פעם אבל בתאכל'ס האייקון האוואטאר עצמו היה פשוט, והיה מורכב מהאוואטאר הבסיסי של
tranceaddict
בדיוק כמו שהבריטים עשו, ובגלל זה הם גם היו דומים

quote:
Originally posted by m0sh
כבר עברנו את הגיל הזה רונן
:


:rolleyes:
Origin
ניראה טוב רק אוליי לתת לזה קצת יותר צבע.. ! זה ניראה חיוור;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement