|
אוואטאר חדש לכולם!
|
View this Thread in Original format
| yaman |
וואחד אווטר
יפה מאוד |
|
|
| Rising |
אחלה של דבר...
רק הפונט מכוער עולמות
:) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Rising
אחלה של דבר...
רק הפונט מכוער עולמות
:) |
איזה פונט? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by eXeTik
איזה פונט? |
שכתוב
ILTA |
|
|
| sabi10 |
מה...
לכולם יהיה אותו אווטר עכשיו......:haha: |
|
|
| m0sh |
כבר עברנו את הגיל הזה רונן
: |
|
|
| Sm0keMachine |
| אני לעולם לא יחליף את האווטר שלי:rolleyes: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Rising
שכתוב
ILTA |
הרעיון זה
Vintage
שים לב לעיצוב הכללי... בחרתי את הפונט במיוחד ל
Theme
| quote: | Originally posted by sabi10
מה...
לכולם יהיה אותו אווטר עכשיו......:haha: |
זה הרעיון, אצל הבריטים למשל זה תפס חזק
גם אצלנו היה את זה פעם אבל בתאכל'ס האייקון האוואטאר עצמו היה פשוט, והיה מורכב מהאוואטאר הבסיסי של
tranceaddict
בדיוק כמו שהבריטים עשו, ובגלל זה הם גם היו דומים
| quote: | Originally posted by m0sh
כבר עברנו את הגיל הזה רונן
: |
:rolleyes: |
|
|
| Origin |
| ניראה טוב רק אוליי לתת לזה קצת יותר צבע.. ! זה ניראה חיוור;) |
|
|
|
|