|
סרט-טיאסטו בארץ ממאי 2004
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
נחמד!
ניתן לראות את הרכז צלמים של לילה בסט צילומים של החליפה והפטיפון חחח.
מממ...עכשיו נדע לאיזה מלון מביאים את הדיג'ייז חחח. |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
משום מה אצלי הסרט קטוע כזה... הסאונד עובד חלק אבל התמונה בדיליי
:( |
|
|
| Segev |
| אהה סתם סרט לא משהו איכות גרוע ולא שומעים כלום ממה שהוא אומר |
|
|
| black mammmba |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
נחמד!
ניתן לראות את הרכז צלמים של לילה בסט צילומים של החליפה והפטיפון חחח.
מממ...עכשיו נדע לאיזה מלון מביאים את הדיג'ייז חחח. |
המלון הוא
דיויד אינטר-קונטיננטל.
ששוכן על טיילת.
מעניין,הוא הגיע משדה התעופה למלון ב קאדילאק.
אבל מסתובב בת"א
בסקודה דיזל(בטח מונית)
עכשיו מי זאת האישה באדום? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אז ככה:
זה לא קובץ "AVI"
זה קובץ "WMV"
האישה באדום זה נראה שהיא חברה שלו אני חושב. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by black mammmba
עכשיו מי זאת האישה באדום? |
אחי זו כנראה מלווה...:D |
|
|
| yaman |
| שמתי עין על המראיינת |
|
|
| Viber |
חחחח איך הוא מסתובב כמו איזה מאפינר הולנדי עם הפמלייה שלו בכל מקום
והיה קשה מאוד להבין את האנגלית ההולנדית שלו עם המוזיקה בסאונד המעאפן הזה דיי עיצבן אותי העריכה של הסרט...
פשוט מוזר לי שמשלמים לו איזה 30 אלף דולר לנגן טראנס על שתי תקליטים...
בטח הוא חוזר לבית חורש על איירון מיידן וג"ודאס פריסט וכול אלה
:D
ודרך אגב מה זה הטראק בדקה ה7 ככה? |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מממ...עכשיו נדע לאיזה מלון מביאים את הדיג'ייז חחח. |
זה ידוע אחי
כולם באים לשם כולל כל הדי ג'יים, כי זה מלון הכי נורמלי בתא
מורדים וכאלה סוג ב' מביאים לשרטון מוריה המעפן הזה |
|
|
| yaman |
| יש מצב עכשיו אני אפגוש את ארמין |
|
|
| markfeldman |
| למה אני לא שומע כלום בסרט ? |
|
|
|
|