return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
סרט-טיאסטו בארץ ממאי 2004
View this Thread in Original format
black mammmba
http://website.tiesto.com/ftpupload/Video/1146

47 מגה
12 דקות
אפשר לעשות שמירה בשם
ואחר כך לשנות את הקובץ ל
AVI

מתוך האתר שלו.

תהנו איכותי ונחמד.

שלכם אלי:disbelief
THE_BLUE_DRAGON
נחמד!
ניתן לראות את הרכז צלמים של לילה בסט צילומים של החליפה והפטיפון חחח.
מממ...עכשיו נדע לאיזה מלון מביאים את הדיג'ייז חחח.
DJ-Kreing^^
משום מה אצלי הסרט קטוע כזה... הסאונד עובד חלק אבל התמונה בדיליי
:(
Segev
אהה סתם סרט לא משהו איכות גרוע ולא שומעים כלום ממה שהוא אומר
black mammmba
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
נחמד!
ניתן לראות את הרכז צלמים של לילה בסט צילומים של החליפה והפטיפון חחח.
מממ...עכשיו נדע לאיזה מלון מביאים את הדיג'ייז חחח.



המלון הוא
דיויד אינטר-קונטיננטל.
ששוכן על טיילת.

מעניין,הוא הגיע משדה התעופה למלון ב קאדילאק.
אבל מסתובב בת"א
בסקודה דיזל(בטח מונית)


עכשיו מי זאת האישה באדום?
THE_BLUE_DRAGON
אז ככה:
זה לא קובץ "AVI"
זה קובץ "WMV"
האישה באדום זה נראה שהיא חברה שלו אני חושב.
taltul
quote:
Originally posted by black mammmba
עכשיו מי זאת האישה באדום?

אחי זו כנראה מלווה...:D
yaman
שמתי עין על המראיינת
Viber
חחחח איך הוא מסתובב כמו איזה מאפינר הולנדי עם הפמלייה שלו בכל מקום
והיה קשה מאוד להבין את האנגלית ההולנדית שלו עם המוזיקה בסאונד המעאפן הזה דיי עיצבן אותי העריכה של הסרט...

פשוט מוזר לי שמשלמים לו איזה 30 אלף דולר לנגן טראנס על שתי תקליטים...
בטח הוא חוזר לבית חורש על איירון מיידן וג"ודאס פריסט וכול אלה
:D
ודרך אגב מה זה הטראק בדקה ה7 ככה?
cluBBer
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מממ...עכשיו נדע לאיזה מלון מביאים את הדיג'ייז חחח.


זה ידוע אחי
כולם באים לשם כולל כל הדי ג'יים, כי זה מלון הכי נורמלי בתא

מורדים וכאלה סוג ב' מביאים לשרטון מוריה המעפן הזה

yaman
יש מצב עכשיו אני אפגוש את ארמין
markfeldman
למה אני לא שומע כלום בסרט ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement