|
Woohoo! :)
|
View this Thread in Original format
| Trance man |
1st post.....
luckystrike: שיחקת אותה |
|
|
| dj alonzo |
!!!איזה סבבה, יש לנו פורום משלנו
 |
|
|
| Trance man |
חחחח שכחת לרשום
[img] ??
:D |
|
|
| dj alonzo |
| לא שכחתי.. זה פשוט לא עושה לי תמונה, ערכתי את המודעה כמה פעמים.. אבל נכנעתי;) |
|
|
| Vinyl Boy |
| wow, this is really a usefull forum... |
|
|
| dj alonzo |
| אם זה ימשיך ככה (שאף אחד לא מגיב והפורום בערך מת) אז אני לא אתפלא אם יסגרו לנו את הפורום... חייבים לפרסם פה יותר מודעות! |
|
|
| luckystrike |
מזל טוב לנו!!!
חחחח :)
הצלחתי!!!!
:) |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מזל טוב לנו!!!
חחחח :)
הצלחתי!!!!
:) |
!!!שיחקת אותה אחי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
!!!שיחקת אותה אחי |
תודה אחי - זה כולנו שיחקנו אותה חחח :) |
|
|
| ali92 |
| quote: | Originally posted by Trance man
1st post.....
luckystrike: שיחקת אותה |
LUCKY YOU!!! You got the 1st post!!!!! Who's going to get the last post?????:) |
|
|
| TranceGiant |
:rolleyes:
some people on this planet must be REALLY bored...
I thought "Philly" was a nice place after all, oh well
Keep 'em coming those stupid posts |
|
|
| Dj-2TaLL |
איייייימממממאאאאלהההההההההההה!!!!!!!!
מה זה הפוסט הזה?!?!?
אני חזרתי אחורה בזמן בלי להרגיש???
הפורום הישראלי נפתח מזמן!!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
|
|