|
משתחררים מהצבא 2004
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
טוב חברים הנה טרד שאנשים כמו טלטול ומיכאל יכתבו בו פוסטים רק ביום שרועי יגיע למיליון פוסטים
בעקבות טרד המתגייסים חשבתי על טרד משתחררים ב2004 ו2005 גם אם בא לכם...
אז כל משמשתחרר בטווח זמן של לחות או יותר שנה מהיום שיכתוב את תאריך השחרור שלו פה
טוב אז אני מוזמן להתחיל
אילן
ת.ש. 01/12/04
סתם תאמת כל משבצבא שיכתוב כאן תאריכי שחרור
אני מת לראות תתאריך שחרור של מארק:) |
|
|
| markfeldman |
| אני לא רוצה להשתחרר.... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני לא רוצה להשתחרר.... |
קבע \ קצונה?
אני ב
16/12/05 |
|
|
| yahel222 |
11.08.2005
לא סופי
בתקווה שיקצרו ל1.8
אבל אני יסתפק גם ב5.8
תוסיפו שבועיים וחצי חפשש לפחות
אלא אם אני יארגן קומבינה לשלוש וחצי שבועות
(לגובניק זה המון)
וזה יוצא שנשאר לי שנה.... |
|
|
| Flotser |
איפשהו בסביבות
2012
:cool:
כבר יהיה מכוניות מעופפות ושלום עם הפלשתינאים
:p
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| DjNumShum |
18.11.05
כלכך הרבה זמן.... |
|
|
| Triple-z |
11.08.04
וכמו שכבר ראיתם בתר'ד אחר, אני כבר בחפש"ש!!
:D :toothless |
|
|
| Tarantula |
עוד שנה ווואאאאחחוווווו@#%@#
אוגוסט 05
פפאאאקקק, הששנה עברה מהר... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by markfeldman
גם וגם. |
אני אוהב אנשים כמוך :p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני אוהב אנשים כמוך :p |
חחחחחחח טוב שהוא לא אומר לך את זה שהוא כבר כמה שנים בקבע ובדרגת סרן :D |
|
|
|
|