return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
משתחררים מהצבא 2004
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
טוב חברים הנה טרד שאנשים כמו טלטול ומיכאל יכתבו בו פוסטים רק ביום שרועי יגיע למיליון פוסטים


בעקבות טרד המתגייסים חשבתי על טרד משתחררים ב2004 ו2005 גם אם בא לכם...

אז כל משמשתחרר בטווח זמן של לחות או יותר שנה מהיום שיכתוב את תאריך השחרור שלו פה

טוב אז אני מוזמן להתחיל

אילן
ת.ש. 01/12/04

סתם תאמת כל משבצבא שיכתוב כאן תאריכי שחרור
אני מת לראות תתאריך שחרור של מארק:)
markfeldman
אני לא רוצה להשתחרר....
eXeTik
quote:
Originally posted by markfeldman
אני לא רוצה להשתחרר....


קבע \ קצונה?





אני ב
16/12/05
yahel222
11.08.2005
לא סופי
בתקווה שיקצרו ל1.8
אבל אני יסתפק גם ב5.8

תוסיפו שבועיים וחצי חפשש לפחות
אלא אם אני יארגן קומבינה לשלוש וחצי שבועות
(לגובניק זה המון)

וזה יוצא שנשאר לי שנה....
Flotser
איפשהו בסביבות
2012
:cool:

כבר יהיה מכוניות מעופפות ושלום עם הפלשתינאים
:p

:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
markfeldman
quote:
קבע \ קצונה?


גם וגם.
Hell_Copter
1.11.06
DjNumShum
18.11.05
כלכך הרבה זמן....
Triple-z
11.08.04

וכמו שכבר ראיתם בתר'ד אחר, אני כבר בחפש"ש!!
:D :toothless
Tarantula
עוד שנה ווואאאאחחוווווו@#%@#
אוגוסט 05

פפאאאקקק, הששנה עברה מהר...

Flotser
quote:
Originally posted by markfeldman
גם וגם.


אני אוהב אנשים כמוך :p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
אני אוהב אנשים כמוך :p


חחחחחחח טוב שהוא לא אומר לך את זה שהוא כבר כמה שנים בקבע ובדרגת סרן :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement