|
Status fråga
|
View this Thread in Original format
| fruktsoppa |
är det nån som vet vid vilka antal posts som man höjer sitt status namn??
nån snackade om vid 200 e man supreme..
har nån någon lista? :conf:
tack |
|
|
| reveal |
10 - junior TA
30 - tranceaddict
75 - senior TA
200 - supreme TA
400 - valfri TA ;) |
|
|
| fruktsoppa |
| då e det bara att man sätter igång o skriver bra posts. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
10 - junior TA
30 - tranceaddict
75 - senior TA
200 - supreme TA
400 - valfri TA ;) |
1000 - Fett me respekt TA |
|
|
| reveal |
inte ens blik å grabbarna är uppe i 5000 va? DET är respekt :)
för att inte tala om 10 000... :D |
|
|
| mindshooter |
| Om jag itne misstar mig så ligger Lynx på 5500 nånting....fast det kanske var före er tid? han är inte här så mycket nuförtiden.... |
|
|
| Gaby |
egentligen borde man inte räkna posts utan vettigt snack---annars skulle man kunna skriva "håller med" på typ allt...
....eller? |
|
|
| reveal |
mind: jo, lynx känner man till
gaby: helt rätt, jag har undrat det ibland, ofta är det folk som säger bara tex "true" eller nåt sånt, eller quotar ett helt inlägg och säger "i agree" eller nåt sånt... känns rätt meningslöst, och ger inte mkt bränsle till diskussionen så att säga... (även om det IBLAND finns anledning att göra ngt av ovanstående) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
mind: jo, lynx känner man till
gaby: helt rätt, jag har undrat det ibland, ofta är det folk som säger bara tex "true" eller nåt sånt, eller quotar ett helt inlägg och säger "i agree" eller nåt sånt... känns rätt meningslöst, och ger inte mkt bränsle till diskussionen så att säga... (även om det IBLAND finns anledning att göra ngt av ovanstående) |
Har hört att en "Respekt Mätare" är på väg istället :)
Man vet aldrig ;) |
|
|
| reveal |
| hur skulle en respektmätare fungera? |
|
|
| fruktsoppa |
| det e väl att varje TA medlem kan rösta på varje inlägg eller varje medlems totala inlägg.. typ.. mindshootah vet mer.. eller? så slipper man typ ett sånt här inlägg.. skulle inte du vilja slippa det? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
det e väl att varje TA medlem kan rösta på varje inlägg eller varje medlems totala inlägg.. typ.. mindshootah vet mer.. eller? så slipper man typ ett sånt här inlägg.. skulle inte du vilja slippa det? |
vaddå slippa? spelar väl ingen roll? om man inte skriver inlägg så tappar forumet sin mening tycker jag :)
men att rösta på folk... man "känner" ju inte så många precis... blir några få som får skitbra status, medan resten får lagom dålig :) men ok, det spelar ju ingen roll... man är inte här för status, utan för att diskutera |
|
|
|
|