return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
J00F @ Mondo 2nite
View this Thread in Original format
Daniey
Vilka kommer ikväll då??
Jag å Steve kommer iallafall....
Gate 42
Blir tyvärr tvungen att stå över denna gång. Semestern är slut och eftersom jag har det "roliga och utvecklande" jobbet som brevbärare så är min uppgångstid på mornarna inte i fas med de tunga festerna som körs på vardagarna... :(

Skulle knappt hinna hem innan jag skulle vara på jobbet...

Hoppas ni som går får en fabulös kväll :eyes:
mjz
bah... har inte en krona förrän jag får lön... får vänta till global gathering med å se j00f... 12 dagar kvar nu. :crazy:

hoppas det kommer lite sweta folk ändå, och att nån tar med sig kameran. :)
Daniey
Lugn lugn , både jag å Steve är på plats , dvs
foton på liquidsunset.org ;)
dbl
ska bara råna nån gammal kärring så jag har råd med tåg biljett ToR och inträde.. sen så kommer jag.. hehe...

neeee.. men hade varit kul att komma.. e ju t.om. ledig imorgon.. men bor man i göteborg så gör man
Kraith
Jag lär vara där. :D
Scintilla
Hoppas ni hade kul alla som var där! Jag ville gå men det blev inget tyvärr :(
SteveTranz4ever
Hade riktigt kul igår.... J00F Spelade väl inte 100% enligt mig men det spelar inte så stor roll för som sagt, hade as kul ändå :D
Det blev mycke full-on från han & tom. en å annan psy låt lät de som...

Träffade Daniey, Kraith, Morakickers, JayBee och en ny på listan blir nu Versaci eller hur tusan han stavar de nu igen :) Kulå ses i vart fall !

Nu drar jag mig mot tåget som tar mig till Malmö... blir borta ett tag...

Ha de ! // Steve :gsmile:
Amplifire
Wooooo vad mycket det blev igår, kommer bara ihåg första låten! Atmos - Raumwelt Signal! :crazy:
Carl_Paris
Grymt kul var det! :crazy:

Prodigy - Voodoo People (Eskimo Mix) var väl bland det enda jag kände igen...

SteveTranz4ever
Hey I'm back !

Efter några dagar på landet så är jag inne i Malmö igen och till ett kärt återseende... bredband !!!

Så nu tack vare det så har jag uppat lite bilder från kvällen...

http://www.liquidsunset.org

Fick reda på en mycket behaglig nyhet på måndagen av Johnny men som nu är officiell (eller är den det?).... Linan för augusti ! Vilken jävla party månad de blir med en grym avslutning med Summer Cruise...

Greetzzz // Steve :gsmile:
Gate 42
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fick reda på en mycket behaglig nyhet på måndagen av Johnny men som nu är officiell (eller är den det?).... Linan för augusti ! Vilken jävla party månad de blir med en grym avslutning med Summer Cruise...

Jorå den är officiell nu, kolla www.mondaybar.com så får du se det du redan vet :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement