|
J00F @ Mondo 2nite
|
View this Thread in Original format
| Daniey |
Vilka kommer ikväll då??
Jag å Steve kommer iallafall.... |
|
|
| Gate 42 |
Blir tyvärr tvungen att stå över denna gång. Semestern är slut och eftersom jag har det "roliga och utvecklande" jobbet som brevbärare så är min uppgångstid på mornarna inte i fas med de tunga festerna som körs på vardagarna... :(
Skulle knappt hinna hem innan jag skulle vara på jobbet...
Hoppas ni som går får en fabulös kväll :eyes: |
|
|
| mjz |
bah... har inte en krona förrän jag får lön... får vänta till global gathering med å se j00f... 12 dagar kvar nu. :crazy:
hoppas det kommer lite sweta folk ändå, och att nån tar med sig kameran. :) |
|
|
| Daniey |
Lugn lugn , både jag å Steve är på plats , dvs
foton på liquidsunset.org ;) |
|
|
| dbl |
ska bara råna nån gammal kärring så jag har råd med tåg biljett ToR och inträde.. sen så kommer jag.. hehe...
neeee.. men hade varit kul att komma.. e ju t.om. ledig imorgon.. men bor man i göteborg så gör man |
|
|
| Kraith |
| Jag lär vara där. :D |
|
|
| Scintilla |
| Hoppas ni hade kul alla som var där! Jag ville gå men det blev inget tyvärr :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hade riktigt kul igår.... J00F Spelade väl inte 100% enligt mig men det spelar inte så stor roll för som sagt, hade as kul ändå :D
Det blev mycke full-on från han & tom. en å annan psy låt lät de som...
Träffade Daniey, Kraith, Morakickers, JayBee och en ny på listan blir nu Versaci eller hur tusan han stavar de nu igen :) Kulå ses i vart fall !
Nu drar jag mig mot tåget som tar mig till Malmö... blir borta ett tag...
Ha de ! // Steve :gsmile: |
|
|
| Amplifire |
| Wooooo vad mycket det blev igår, kommer bara ihåg första låten! Atmos - Raumwelt Signal! :crazy: |
|
|
| Carl_Paris |
Grymt kul var det! :crazy:
Prodigy - Voodoo People (Eskimo Mix) var väl bland det enda jag kände igen... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hey I'm back !
Efter några dagar på landet så är jag inne i Malmö igen och till ett kärt återseende... bredband !!!
Så nu tack vare det så har jag uppat lite bilder från kvällen...
http://www.liquidsunset.org
Fick reda på en mycket behaglig nyhet på måndagen av Johnny men som nu är officiell (eller är den det?).... Linan för augusti ! Vilken jävla party månad de blir med en grym avslutning med Summer Cruise...
Greetzzz // Steve :gsmile: |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fick reda på en mycket behaglig nyhet på måndagen av Johnny men som nu är officiell (eller är den det?).... Linan för augusti ! Vilken jävla party månad de blir med en grym avslutning med Summer Cruise...
|
Jorå den är officiell nu, kolla www.mondaybar.com så får du se det du redan vet :p |
|
|
|
|