|
צרפו את הדגל שלנו לפוסטים שלכם!!! :) :) :)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
יחד בגאווה נשים את דגל ישראל בפוסטים שלנו
אם לא שמתם לב עכשיו אפשר לשים דרך ה
PROFILE
את הדגל של כל מדינה בפוסטים שלנו - אז יאללה צרפו דגל ישראל
ויצגו את המדינה בכבוד ... חחחח
:):D:)
הדגל מופיע בצד הימני בתחתית של צד שמאל של הפוסט איפה שיש את האבתר...
;) |
|
|
| DJ-Energy |
סוף סוף הצלחתי
:) |
|
|
| DJ-Energy |
שימו לב למשהו!!
תסתכלו שניה
לכו בפורום... תראו את הדגלים של מדינות אחרות!!, תראו באיזה איכות עשו אותם!!, ואחרי זה תסתכלו על האיכות של הדגל שלנו!!!, זה פשוט בושה מה שקורה פה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
שימו לב למשהו!!
תסתכלו שניה
לכו בפורום... תראו את הדגלים של מדינות אחרות!!, תראו באיזה איכות עשו אותם!!, ואחרי זה תסתכלו על האיכות של הדגל שלנו!!!, זה פשוט בושה מה שקורה פה |
גם אני שמתי לב לזה :(
אנחנו לא היחידים - לפחות גם הדגל של מרוקו יצא מעוות :)
סתכל אצל:
FASTDJMP3 |
|
|
| DJ-Energy |
אוי סוואמפר, סוואמפר.....
חבל חבל .... |
|
|
| DjChook |
חחח אחלה של באמפ !
משעשע שמאז הפריצה אפילו למורן אין את הדגל |
|
|
| Scorchio |
| וואי אתה מחזיר אותי לימים |
|
|
| -CosmicFire- |
מה מורן עושה פה?!?! :}
DONE MEMIZMAN |
|
|
| YuVaL |
אוי איזה נוסטלגיות הבאתי לי עכשיו.....
זה היה מטורף
:) |
|
|
| MASTERsplinter |
| חייבים איזה באמפ פעם בכמה זמן.. |
|
|
|
|