return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
צרפו את הדגל שלנו לפוסטים שלכם!!! :) :) :)
View this Thread in Original format
luckystrike
יחד בגאווה נשים את דגל ישראל בפוסטים שלנו

אם לא שמתם לב עכשיו אפשר לשים דרך ה
PROFILE
את הדגל של כל מדינה בפוסטים שלנו - אז יאללה צרפו דגל ישראל
ויצגו את המדינה בכבוד ... חחחח
:):D:)

הדגל מופיע בצד הימני בתחתית של צד שמאל של הפוסט איפה שיש את האבתר...

;)
Narcotic Mind
Done ;)
DJ-Energy
סוף סוף הצלחתי
:)
DJ-Energy
שימו לב למשהו!!

תסתכלו שניה

לכו בפורום... תראו את הדגלים של מדינות אחרות!!, תראו באיזה איכות עשו אותם!!, ואחרי זה תסתכלו על האיכות של הדגל שלנו!!!, זה פשוט בושה מה שקורה פה
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Energy
שימו לב למשהו!!

תסתכלו שניה

לכו בפורום... תראו את הדגלים של מדינות אחרות!!, תראו באיזה איכות עשו אותם!!, ואחרי זה תסתכלו על האיכות של הדגל שלנו!!!, זה פשוט בושה מה שקורה פה


גם אני שמתי לב לזה :(

אנחנו לא היחידים - לפחות גם הדגל של מרוקו יצא מעוות :)
סתכל אצל:
FASTDJMP3
DJ-Energy
אוי סוואמפר, סוואמפר.....

חבל חבל ....
MASTERsplinter
done.
DjChook
חחח אחלה של באמפ !

משעשע שמאז הפריצה אפילו למורן אין את הדגל
Scorchio
וואי אתה מחזיר אותי לימים
-CosmicFire-
מה מורן עושה פה?!?! :}

DONE MEMIZMAN

YuVaL
אוי איזה נוסטלגיות הבאתי לי עכשיו.....

זה היה מטורף
:)
MASTERsplinter
חייבים איזה באמפ פעם בכמה זמן..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement