|
"icke röra" skivor?
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
Gick precis igenom min lilla vinylsamling och hittade, som vanligt, två vinyler som fortfarande är inplastade och intakta. Ni vet, såna där super-rare skivor som man helt enkelt inte får använda:D
så undrar jag bara om ni också har några sådana godingar?:) |
|
|
| Vizay |
det där är en skiva jag aldrig kommer ta med ut på en spelning iaf ;):p |
|
|
| reveal |
| Har inte en enda som passar in på kategorin, men vilka 2 var det du hade CJ? |
|
|
| P4z! |

Och ja, det är Saturday Night Fever soundtracket, jag råkar faktiskt gilla sköna discovibbar :stongue: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by P4z!
Och ja, det är Saturday Night Fever soundtracket, jag råkar faktiskt gilla sköna discovibbar :stongue: |
vill också haaaaaaaaaaaaaaaaaaa... diggar faktiskt också sån musik :)
äääääääälskar soundtracket till a night at the roxburry =) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by reveal
Har inte en enda som passar in på kategorin, men vilka 2 var det du hade CJ? |
ATB - Two Worlds
Mycket limiterad LP, fick jag av Woody Van Eyden när jag träffa honom. För övrigt mitt alltime favorit album (kolla bild)
Salt Tank - Eugina
inte nog med att deras skivor är omöjliga att få tag på, så är detta en whitelabel!
@P4z!
Flaming June promo hade jag också, men gav bort innan jag insåg dess värde:toothless
 |
|
|
| Kamelen |
| För det första så har jag plastat in alla mina skivor =) .. fast de jag aldrig rör är typ platipus rariteterna.. helt ospelade.. från 93 =) .. har age of love.. begangad .. så en "ny" men som är inplastad från butik.. och jag bestämde mig för att aldrig riva upp plasten.. motorcycle - atrc med armin / sweeping .. så massa fina bonzai från guldåren =).. finns en del fint! |
|
|
| Can |
| jag har ace of base - all that she wants orginal tolva! sug på den kids!!! :tongue2 |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Can
jag har ace of base - all that she wants orginal tolva! sug på den kids!!! :tongue2 |
Jag utmanar dig med min Vanilla Ice - Ice Ice Baby på 7" Vinyl! |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Jag utmanar dig med min Vanilla Ice - Ice Ice Baby på 7" Vinyl! |
ähum Lambada låten;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Vad är det för mening att köpa skivor om man inte lirar dom ?
Kan förstå om de e rariteter men isf. ska man ha 2 så man kan lira ena ändå :) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
ähum Lambada låten;) |
fanken oxå... |
|
|
|
|