return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
"icke röra" skivor?
View this Thread in Original format
CJ InterCity
Gick precis igenom min lilla vinylsamling och hittade, som vanligt, två vinyler som fortfarande är inplastade och intakta. Ni vet, såna där super-rare skivor som man helt enkelt inte får använda:D

så undrar jag bara om ni också har några sådana godingar?:)
Vizay

det där är en skiva jag aldrig kommer ta med ut på en spelning iaf ;):p
reveal
Har inte en enda som passar in på kategorin, men vilka 2 var det du hade CJ?
P4z!

Och ja, det är Saturday Night Fever soundtracket, jag råkar faktiskt gilla sköna discovibbar :stongue:
dbl
quote:
Originally posted by P4z!
Och ja, det är Saturday Night Fever soundtracket, jag råkar faktiskt gilla sköna discovibbar :stongue:

vill också haaaaaaaaaaaaaaaaaaa... diggar faktiskt också sån musik :)
äääääääälskar soundtracket till a night at the roxburry =)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by reveal
Har inte en enda som passar in på kategorin, men vilka 2 var det du hade CJ?

ATB - Two Worlds
Mycket limiterad LP, fick jag av Woody Van Eyden när jag träffa honom. För övrigt mitt alltime favorit album (kolla bild)

Salt Tank - Eugina
inte nog med att deras skivor är omöjliga att få tag på, så är detta en whitelabel!

@P4z!
Flaming June promo hade jag också, men gav bort innan jag insåg dess värde:toothless

Kamelen
För det första så har jag plastat in alla mina skivor =) .. fast de jag aldrig rör är typ platipus rariteterna.. helt ospelade.. från 93 =) .. har age of love.. begangad .. så en "ny" men som är inplastad från butik.. och jag bestämde mig för att aldrig riva upp plasten.. motorcycle - atrc med armin / sweeping .. så massa fina bonzai från guldåren =).. finns en del fint!
Can
jag har ace of base - all that she wants orginal tolva! sug på den kids!!! :tongue2
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Can
jag har ace of base - all that she wants orginal tolva! sug på den kids!!! :tongue2

Jag utmanar dig med min Vanilla Ice - Ice Ice Baby på 7" Vinyl!
Kongo_kim
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Jag utmanar dig med min Vanilla Ice - Ice Ice Baby på 7" Vinyl!

ähum Lambada låten;)

SteveTranz4ever
Vad är det för mening att köpa skivor om man inte lirar dom ?
Kan förstå om de e rariteter men isf. ska man ha 2 så man kan lira ena ändå :)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Kongo_kim
ähum Lambada låten;)

fanken oxå...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement