|
14/08 >>> Three DJ's In A Boat
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
Wie gaat er naar Three DJ's In A Boat op 14 augustus? DJ's van dienst zijn Armin Van Buuren, Markus Schulz en Remy.
Ship "Ocean Diva" - Rotterdam
Docking @ Wilhelminakade - Next to the cruise-terminal Rotterdam
Boarding: 22.00 - 01.00
Sailing: 01.00 - 04.00
End 05.00
In augustus geen vakantiejob of examens meer dus ik ben van de partij. En ik heb gisteren nog het geluk gehad om 2 ticketjes te winnen op ASOT:D |
|
|
| FUSyke |
Ik wist dat ik al ergens een topic daar over had gezien. Ik had bij Belgium alles afgezocht maar niets gevonden, het stond dus bij Europe:) Mja een speciaal topicske dan voor de Belgen of deleten:)
Ik heb gezien dat er veel mensen op reis zijn of de week daar voor naar Dance Valley gaan. Er zijn der precies nog nie veel die gaan.
Zijn der nog mensen die uit de omgeving van Wetteren - Gent gaan? Eventueel carpoolen;) :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Freezel
Feli met de kaarten btw Christof :) |
Thx;) :) Gisteren t-shirt ontvangen en kaartjes gekregen voor Armada feestje. Het was een fijn dagske gisteren:p |
|
|
| FUSyke |
| Zijn er nu nog vlamingskes die naar de party gaan? Weinig respons op gekregen tot nog toe. Ik zou eventueel graag tezamen met iemand mee rijden. |
|
|
| Xilver |
| Sounds nice... wa kosten de kaarten? |
|
|
| TOR |
€ 28 dacht ik
mij niet gezien dus.... |
|
|
| Xilver |
| hmm... I might... then again I might not... |
|
|
| Zehra |
ok... feestje in amsterdam... ff kijken
pluspunten:
- three dj's... armin & markus = zeker fun!
- is op een boot... (wee nie zeker of dit een pluspunt is :D)
- me is altijd in voor een feestje! :toothless
minpunten:
- tis de week na DV
- weer armin en markus...
- tis ver en daardoor ook duur (vervoer ongeveer 40 euro + ticket ongeveer 30 euro + drank daar ongeveer 25 euro = afgerond 100 euro) ik MOET sparen... DV gaat al zo duur zijn :)
conclusie: neh. ik pas. have fun there! :) |
|
|
| Kaidreas |
| ik pas ook, ik ga denk ik eens een kijkje nemen naar junkie xl in leuven |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Zehra
ok... feestje in amsterdam... ff kijken
pluspunten:
- three dj's... armin & markus = zeker fun!
- is op een boot... (wee nie zeker of dit een pluspunt is :D)
- me is altijd in voor een feestje! :toothless
minpunten:
- tis de week na DV
- weer armin en markus...
- tis ver en daardoor ook duur (vervoer ongeveer 40 euro + ticket ongeveer 30 euro + drank daar ongeveer 25 euro = afgerond 100 euro) ik MOET sparen... DV gaat al zo duur zijn :)
conclusie: neh. ik pas. have fun there! :) |
Euh jongedame, t'is in Rotterdam ni dat da veel uitmaakt, ma vo e beke misverstanden te vermijden ;) :p
Ik ga ok ni gaan, het is ff genoeg geweest me feesten, eerst zien da'k werk vind en da zien we wel... Heb Armin en Markus ondertussen al genoeg gezien en er moe nog iet speciaal aan blijven, dus ik ga ook ni gaan... Ma de belangrijkste redenen, was da'k op de zaterdag al moest voetballen :rolleyes: :D :tongue2 |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Zehra
- is op een boot... (wee nie zeker of dit een pluspunt is :D)
|
Armin Solo op de Ocean Diva in april was echt super :) Je merkt niet dat je op een boot bent ;) Behalve als dat ding vaart en je gaat naar buiten toe ;)
| quote: |
- me is altijd in voor een feestje! :toothless
|
Wisten we al en is ook zeer positief :)
| quote: |
minpunten:
- tis de week na DV
- weer armin en markus...
- tis ver en daardoor ook duur (vervoer ongeveer 40 euro + ticket ongeveer 30 euro + drank daar ongeveer 25 euro = afgerond 100 euro) ik MOET sparen... DV gaat al zo duur zijn :)
conclusie: neh. ik pas. have fun there! :) |
Tis idd een week na DV. Vind het ook wel wat minder, echt in het midden van een zomerperiode met veel goede feesten. Had liever begin september gehad ;) Voor een feestje met Schulz en Armin en niet te vergeten Remy ben ik altijd wel te vinden. Vooral van Remy weet ik zeker dat ij een zeer positieve indruk zal achterlaten (check zijn set op Revolution van november vorig jaar, imo de beste set van 2003).
Over de kosten: misschien toch maar een emigreerplannetje gaan maken of geen platen meer kopen? ;) :toothless |
|
|
|
|